luni, decembrie 31, 2012

Retrospectivă

2012 a fost un an destul de greu. A început în forță, am avut prima sesiune... pe care cu mult ajutor divin am depășit-o cu ușurință... am învățat foarte mult (prima jumătate a anului), am trecut prin multe încercări, probleme de sănătate, griji, neliniști... a doua jumătate a fost exact la cealaltă extremă. Am devenit vegetariană, m-am liniștit, mi-a dat Dumnezeu un duhovnic extraordinar, multă pace în viață, puterea de a accepta și a înțelege lucrurile cu adevărat importante în viață...

Am învățat multe, dar cea mai importantă lecție cred că este legată de soartă și de ceea ce ne dorim cu adevărat. Am învățat să nu mai fac ce îmi spun ceilalți că ar fi bine pentru mine, să fiu fericită cu ceea ce am... am învățat cât de minunată este familia și cum, CEL MAI IMPORTANT lucru în viață rămâne - oricât ar nega oricine - familia! Degeaba ai carieră, bani și orice...dacă ai familia departe. Sufletul e gol. Desigur, acest lucru este valabil pentru cei ce au suflet :).

 Am mai învățat să cred în Dumnezeu cu adevărat, să cred în minuni și să iubesc tot ceea ce am. Am învățat să accept trecutul ca parte a formării mele, să iert, să uit, să mulțumesc! Probabil dacă suferința nu exista, nu exista nici fericirea! De asemenea, am înțeles că lucrurile pe care ni le dorim când suntem mici și la care aspiram, sunt cele pe care ni le dorim și mari, dar nu mai avem curajul sa le recunoaștem căci nu rezonează cu aceea ce vor restul de la noi.

Am învățat să iubesc lectura, să îndrăgesc mai mult cărțile, să apreciez natura și să-mi regăsesc fericirea în lucrurile aparent simple, dar cu o valoare extraordinară. Am descoperit frumusețea dimineților la țară, minunea înfloririi crinilor și dragostea pe care o suflare de viață (un animal) o poate dărui unui om, dându-i clasă acestuia în materie de loialitate și sentiment.

Mai mult, în 2012 am descoperit suferința și prin ea frumusețea și simplitatea. Cred că 2012 va rămâne mereu anul cu cele mai mari realizări. Am întânit rugăciunea inimii, mi-am cunoscut soarta și... am înțeles.


Pentru 2013 nu îmi doresc multe, decât să am familiile aproape, să mă regăsesc și mai mult în lectură, în Dumnezeu și în natură, să se găsească leac eficient pentru cancer, să nu mai existe atâta suferință, oamenii să fie mai buni... și să fim toți sănătoși. De asemenea, mi-aș dori să îmi ajute Dumnezeu ca spre finalul anului să mă simt... împlinită :), pentru ca 2014 să devină anul miracolului suprem.

UN AN NOU FERICIT VĂ DORESC... Și să ne vedem cu bine în 2013!

5 comentarii:

Unknown spunea...

Draga mea, Un An Nou fericit si binecuvantat iti doresc! N am cuvinte sa i multumesc lui Dumnezeu pentru cele doua daruri date: unul esti chiar tu! Ambele sunt darurile vietii si ale familiei! Te iubesc!

Grațiela spunea...

Te iubesc! Un an nou fericit ...si multi de aici inainte sa avem, impreuna! :) Sper ca in 2014 sa te pot face fericit ... implinind miracolul mult asteptat.

Unknown spunea...

Vom avea ani multi si fericiti, draga mea Gratiela! Tu ma faci mereu fericit! Cu ajutorul lui Dumnezeu, vom avea si acel miracol implinit! Esti minunata si te iubesc din tot sufletul!

Grațiela spunea...

Sentimentul este reciproc, dragule! Dumnezeu ne-a dat exact ce am avut nevoie! Si-a facut mila de noi, sa nu mai ratacim!

Unknown spunea...

TE IUBESC!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...