luni, decembrie 16, 2013

Ţine minte

Postul oferă prilej de ispită. Nu e uşor... dar înainte de a te supăra şi a-ţi face rău aminteşte-ţi clipa premergătoare supărării. Aminteşte-ţi realitatea clară, nu voalată de ceaţa nevrozei. Nu lăsa nicio clipă ispita să-ţi pătrundă în suflet şi-n gând, nu lăsa răutatea să-ţi roadă din conştiinţă. Aminteşte-ţi de lucrurile frumoase şi respiră. Nimic nu e diferit, ameţeala se datorează iluziei. Nu e real. Nu fi tristă, nu plânge, nu te-ncrunta. Ar fi, sigur, firesc să doară, dacă ar fi real, dar nu e. Nimic.

... Rugăciunea atrage protecţie dar şi încercare, să ştii. Luptând te dovedeşti puternic, smerit, bun. Nu uita.

Niciodată nu mi-au plăcut murăturile. Gustul acru îmi strică tot... aşa că nu fi acră ori amară... fi dulce, zâmbeşte, că-ţi şade tare bine. Am nevoie de tine astfel.

Totul e mai bine decât ai putea să-ţi imaginezi... şi oricum mult mai bine decât ţi-ai închipuit şi ţi-ai descris.

Zâmbeşte, te rog... şi iartă-mă de ţi-am greşit.

Te iubesc.
Tot prietena mea cea mai bună rămâi, chiar dacă eşti supărată şi nu vrei să mă crezi şi să mă înţelegi.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...