joi, martie 15, 2018

Răsfăț pentru femei minunate marca Skinegal

Toate femeile sunt minunate... toate!  Fiecare are ceva ce o face specială, indiferent că realizează sau nu. Fiind Ziua Femeii, Skinegal a lansat un concurs pe Facebook extrem de drăguț... și m-a desemnat pe mine drept câștigător.

Mi-a plăcut ideea concursului. M-a atins complet. Fiindcă trăim o viață agitată în care îndeplinim mult prea multe roluri, adesea uităm să ne oprim puțin răsfăț și pentru noi înșine... așa că este tare liniștitor momentul în care constatăm că ne oferă cineva puțin sprijin. 
Așadar, acest cadou a venit ca un reminder pentru mine... Un reminder că trebuie să fac o pauză de răsfăț... măcar din când în când.

Totuși, nu aș fi putut câștiga acest concurs dacă nu o aveam pe veșnica mea Adina drept inspirație. Provocarea era să scriem câteva cuvinte despre o femeie minunată din viața noastră... și cum toți avem mame minunate... m-am gândit că ar fi oportun să îi amintesc dragei mele prietene cât este de minunată (cu atât mai mult cu cât de curând s-a desăvârșit ca femeie, devenind mamă - vedeți postarea câștigătoare aici). Așadar, câteva din produse vor reprezenta cadoul meu de recunoștință față de prezența ei în viața mea.

Revenind la cadou: astăzi a ajuns bogatul colet marca Skinegal, așa că m-am gândit că ar fi drăguț să scriu câteva cuvinte despre produse... Nici nu mă așteptam să ajungă la mine atât de repede. Abia ce trimisesem datele de contact! Așadar, felicitări pentru promptitudine și seriozitate!!

Fiind proaspăt ajuns, nu am apucat să testez nimic, dar recunosc că am avut o mică pauză în respirație (cam cum au bărbații când echipa preferată de fotbal este pe punctul de a marca... sau cum avem noi, femeile, când intrăm într-un magazin imens de pantofi...și avem și bani pentru cumpărături!). Cine mă cunoaște suficient de bine știe cât sunt de obsedată de astfel de produse... așa că se explică pauza mea.
Cu cât dădeam mai repede la o parte obiectele din cutie, cu atât descopeream mai multe lucruri pe care mi le doream de mult, dar pe care nu am avut curajul să le încerc: cum este cazul comprimatelor Aspasia (părul meu nu mai are chiar cea mai grozavă formă). De asemenea, mă bucură că acesta nu este singurul produs care îmi va bucura părul... ci am și un șampon și un tonic de la PARUSAN (asta ca tot mă plângeam că uit mereu să îmi aplic tinctura cu efect tonic capilar cu 30 minute înainte de spălare. Acum voi sta liniștită).
Mai mult, am avut câteva gânduri (chiar recent) de a testa genele aplicate fir cu fir... dar ideea că voi fi caracterizată de o frumusețe total artificială mă întrista. Așa că serul Bonilash va fi cu siguranță primul pe care îl voi testa! Am auzit că este, într-adevăr, foarte eficient!! Abia aștept!

Dar părul și unghiile nu sunt singurele care vor fi răsfățate: am primit măști de față Skinegal, soluție pentru buze cu acid hialuronic LIPSUP, ser pentru unghii Femino Help, gel intim INTIMOHELP, șosete exfoliante Parasoftin și un set format din pastă de dinți Lacalut white & repair și apă de gură. Recunosc că din tot ce am astăzi nu am utilizat până acum decât pasta de dinți și apa de gură, fiind un mare fan Lacalut (deformare profesională).

Așadar... că tot spunea multă lume în ultima vreme că e cineva acolo sus care mă iubește... chiar simt că este așa! Cât timp mi se vindecă edemul și până va căpăta noul meu năsuc forma finală... am timp să mă îngrijesc pe toate planurile! Abia aștept să văd cum se mobilizează Venus să mă facă să radiez de fericire în toate formele.

Ziceam recent că suntem ceea ce iubim.
Eu iubesc oamenii și iubesc tot ce este frumos.
Chiar dacă eu am vorbit de alte femei minunate din viața mea, mulțumesc Skinegal că mi-ați oferit ocazia să mă simt și eu specială!





Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...