vineri, septembrie 21, 2007

Scrisoare

Scrisoare

Am sperat că vei veni,
Am aşteptat un gând de nemurire
Aştept scrisoarea ce-o s-o scrii
În semn de amintire.

Citeşti scrisoarea mea
O aură de roze
Străpungi şi liniştea din ea
Cu-o lacrimă pe poze…

Ti-aminteşti cum mi-ai promis
Luceafăru-n cuvinte
Prin scrisoarea ce-ai omis
Acum, a mi-o trimite…

Şi o priveşti, în ceas de seară
Şi-ţi aminteşti de ce a fost
Dar oare-am putea amândoi să fim iară
Un suflet, un amarnic cântec prost.

Un comentariu:

Adolescent_Club spunea...

Trec discret, citind o scrisoare care nu e pentru noi. Emoţia însă,da.

Bonne continuation : )

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...