marți, decembrie 18, 2007

Printre rânduri

Simt emoţia ce cuprinde cu braţele ascunse cândva, sufletul meu încă sub efectul nemilos şi prelung al convalescenţei. Am crezut mereu în revederea “Evei” lui Rebreanu şi am ştiut că în adâncul celor 8 vieţi ce m-au ocolit, se ascunde misterul împlinirii legendei. Da, eu, pisica neagră muribundă, alerg profanul în negura-i nemăsurabilă şi aştept ca cea de-a noua viaţă să-mi aducă rodul aşteptării: “pruncul” căutat încă din vechiul timp.
Dar totuşi, este acea emoţie. Simt că trăiesc frumuseţea şi văd anii. Mintea îmi aiurează. Nu ştiu de ce bucuria inimaginabilă a zâmbetului aceluia perpetuu, mă atinge în esenţă. Trăiesc prin intermediul acelui zâmbet pe care mi-l doresc atât de aproape…
De ar putea numai, să mă privească în ochi… Absurd, nu ? Un zâmbet să mă privească ?! Dar totuşi, dacă ar căuta vitalitatea, dacă m-ar găsi, aş putea evada acest război ce îmi distruge privirea. Sclipirile indubitabile din ochii acelei creaturi ce nu ascunde altceva decât dezamăgire, îmi înmoaie şi mai tare sensibilitatea.
Da… Aiurez.. şi asta mă doare, fiindcă într-adevăr, nu cred nici eu, nimic din ceea ce am spus, însă zâmbesc fiindcă ştiu secretul : Nu există sideful, sclipirea, însă… există viaţa ce se ascunde în spatele adolescenţei ce mă va roade încetul cu încetul, până voi rămâne pe pământ, o simplă emoţie.

7 comentarii:

daniela~georgiana spunea...

Rânduri aşternute pe hârtie precum nişte fulgi de nea căzuţi întâmplător pe foaie ...Ai realizat un text minunat...!!!

Petra spunea...

wow ...super ganduri...si iar ganduri

Grațiela spunea...

Traiesc din ganduri si vise...

Apropo, stiati ca visele sunt date de un omulet mic si negru caruia ii place sa-i vada pe oameni ofticati, aratandu-le cat de ... rea e realitatea...? :D

Petra spunea...

:))) da gratzi am aflat :))

Grațiela spunea...

stiu, am avut la status :)))

C M spunea...

Adevarat?...Ce inima de gheata are..dar..oricum.. nu este o noutate pentru nimeni ca realitatea e dura asa ca...,, Omuletule, nu ai cum sa ne mai ofici!,,

Grațiela spunea...

Iar m-a apucat filosofatul.. "Atunci cand spui nu, cineva din spate spune Da"

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...