marți, octombrie 11, 2011

Facultate

Stau de ceva timp și sper să prind o fereastră din ce am eu de făcut pe aici... ca să pot povesti cum este la facultate. Am avut câteva solicitări... așa că... să începem romanul.

Este frumos. Este mult mai bine decât mă așteptam și mult mai plăcut decât credeam.
În primul rând facultatea - așa cum probabil am mai spus-o - este într-adevăr la rang European. Campusul este superb, totul este curat, îngrijit... mă simt ca în filmele americane. Principiile sunt foarte liberale dar totodată se merge pe o libertate pozitivă. Îmi place că avem tot campusul cu toate clădirile la un loc... avem parcuri în față cu flori și gazon (pajiști - cum le numesc profesorii noștri), se poate sta acolo, și cu toate astea e în continuare supercurat. Se reciclează selectiv. Și nu doar cu numele. Ce să mai, este civilizat.

În ceea ce privește materiile... am cursuri doar lunea, de la 8 la 20.. e cam aglomerat dar e bine. În restul săptămânii am laboratoare. Port halat peste tot. Am început să văd și din hainele normale halate. Trebuie să îmi mai cumpăr încă unul lung dar nu mai găsesc... off.. am nevoie de mai multe. Și bonetă... și șort.
În fine :)). Orele sunt până acum ok. Adică nimic nou sub soare. Am fost destul de atentă în liceu ceea ce m-a ajutat. Doar la anatomie mai intervin chestiuni noi. Măh rog. Asta doar deocamdată.
Săptămâna trecută am dat lucrare la biofizică. E destul de aiurea dar merge. Orarul încă nu e definitivat și devine enervant. Dar merge și asta.
Azi am făcut individual primele experimente la biochimie. FOARTE GENIAL! Mereu mi-a plăcut chimia... și acum continuă să îmi placă.
Fac germană și sunt cam tristă că o iau de la 0... și eu stau și mă uit pe pereți. Am cerut modul de avansat...sper să meargă.
Am lipsit la cursuri... ca eram la Vâlcea... ah și da, mi-am schimbat buletinul. Sunt Clujeancă. Nu flotant... ci definitiv. Nu mai îs oleancă, mi-s adreleancă tulai!

Au venit ai mei săptămâna trecută și am făcut o ieșire în familie la concertele cu Scorpions și Smokie. Primul a fost supergenial... am rămas încă în șoc cât de buni sunt încă. Îi ador... cât despre Smokie a fost destul de trist să îmi văd trupa preferată "murind pe scenă". Dar e altă poveste. Cluj Arena este un stadion foarte simpatic. Sper să vină și Green Day/ Guns n Roses... fac foamea 2 luni să merg dacă este nevoie :)).

Colegii sunt super faini. Chiar îmi plac la nebunie. Suntem grupe de 15 si am doar 3 băieți în grupă, dar e bine. Fetele sunt chiar ok, îmi plac. Profii ok, colegii ok, campusul ok, Cluju ok... ce să mai... totul e bine!

PS: Mă enervează doar că am început să visez noaptea că mă întreabă lumea la ce facultate sunt și răspund medicină... sunt felicitată și când adaug veterinară... reacția se schimbă puțin tinzând spre repulsie. E mai grea ca umana, dar este extraordinară. Cred că animalele sunt mai nobile ca oamenii. Strigând oamenii pe nume de animale, jignim animalele.

Și poze... nu ai cine știe ce calitate la camera mea de la tel...dar e biiiine!















Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...