marți, octombrie 18, 2011

Noutăți din Grupa 15

... Am răcit. Am răcit atât de rău că nu mai am voce deloc și dacă încerc să deschid gura să spun ceva scot niște onomatopee destul de amuzante. Așa nu îmi place când mi se întâmplă asta.

În fine. Azi mi-am schimbat lookul. A durat destul de mult să mă autoconving să fac asta, dar într-un final am reușit. Am fost la un salon destul de fain din Cluj și chiar sunt mulțumită de ce a ieșit.
Înainte:

După:

Pe la școală e bine. Mult de învățat, dar și multă distracție. Nu mai e ca la liceu, e mult mai rău :)). Glumesc. E o plăcere să vii la ore, chit că unele ore de curs pot deveni incredibil de obositoare, mai ales că lunea am de la 8 la 20. Alte ore de curs sunt superdistractive. Chiar o plăcere, iar laboratoarele... pfff... mereu o plăcere. Deocamdată continui să cred că Dumnezeu mi-a dat exact ceea ce trebuia. Se vede că e pasiune.
Chimia a redevenit pasiunea mea, ca pe vremuri... și fiind vorba de asta... marți am primul examen: colocviul de laborator la biochimie. E frumos. Mult de învățat pentru el, dar sincer, orele de laborator la biochimie păreau să treacă cel mai repede, deși sunt 3 consecutive... dar sunt foarte antrenante și frumoase. Iubesc materia asta... deocamdată. Sper să fie bine și la colocviu.

În rest... toate bune și frumoase. Tuhlai da tare frig mai îi în Cluj!!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...