joi, ianuarie 12, 2012

trei puncte

Și totuși... ce ar fi dacă aș înlocui fiecare idee ce-mi trece prin minte cu altceva, fără sens... dar care să exprime un sentiment. Oare aș putea culege mai multe trăiri? Oare mi-aș putea schimba starea? Oare aș putea păcăli conștiința? E un fel de schimbare de subiect.

Să zicem că încep spunând că mă aflu în autobuz. În 24B chiar... merg dinspre Kaufland spre Iulius... și privesc în jur. Normal că gândesc, normal că simt, normal că exist, dar îmi pierd ușor realitatea, blocată în umbre cenușii, în puținele luminițe rămase. E noapte și atât. De fapt nu e noapte, e numai întuneric. Abia s-a terminat programul.

Eh, până aici așa este. Urmează...

... sute de electroni risipiți la fiecare fereastră. Licurici se pierd prin perdeaua exterioară. Nimic... înghesuială, magazine. Magazine. Magazine.

La naiba că nu pot. Nu acum.
Bag picioarele.
Noapte bună.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...