marți, februarie 07, 2012

Câteva sfaturi sincere și din inimă...

... adresate tuturor celor ce sunt încă în liceu și vor să urmeze medicină (indiferent că e vorba de umană, veterinară, dentară...)...

1. Bucurați-vă de liceu cât mai puteți. Vă va fi dor cumplit pe urmă.
2. Nu neglijați nicio materie în timpul anului.
3. Nu lăsați învățatul pentru sesiune. Nu merge așa... iar dacă faceți totuși asta, veți vedea că în sesiune o să vă vină acru învățând... Așa că mai bine deschideți cărțile în timpul anului și învățați de la o oră la alta, măcar la nivel informativ... în sesiune vă va fi ușor.
4. Nu vă programați anatomia ca ultim examen! Este cea mai mare prostie...
5. Mergeți la toate parțialele și colocviile... nu puteți știi de unde sare iepurele și în sesiune vă scutiți de materie suplimentară.
6. Nu mergeți în sesiune acasă.

Multe din acestea sunt greșelile pe care le-am comis eu. Până acum am supraviețuit... mai am un examen: ANATOMIA! Big mistake.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...