marți, februarie 28, 2012

Tineretul ar putea fi pe calea cea bună!

Mno uite că mai putem și noi! Așa da!

Deși foarte rar mai am onoarea de a-mi vizita orașul natal, încă mai comunic "ombilical" cu originile... și cu cât citesc mai multe și observ mai multe despre vâlcenii mei, cu atât sunt mai mândră de ei. Poate nu este un oraș mare dar văd că tinerii chiar se implică domn'le. De când am plecat am onoarea să observ tot mai multe ONG-uri și Cluburi pentru tineri cu tot mai multe orientări și scopuri care mai de care mai interesante.
Recent am pus ochii pe niște tineri simpatici despre care nu știu prea multe, și sper să nu se supere pe mine că îi comentez puțin. Nu știu cine îi îndrumă, nu știu de unde sunt, dar am văzut care le este moțiunea și mai ales implicarea directă. Se numesc OPVP (Oricine poate vorbi în public). I-am descoperit prin intermediul Facebook-ului... prin poze. Apoi am mers mai departe la pagina lor... și am recunoscut câteva mutrițe. Mi-a plăcut ce fac. Puștii ăștia chiar mi se pare că aduc ceva nou Vâlcicăi.

Apoi, așa cum erau disputele dintre Leo, Interact și Europe Direct... (mai exact între tineri în scopul de a face cumva un clasament și a avea cât mai multe proiecte la activ...) acum am observat că au mai apărut și alte cluburi, precum Next, iar cele ce erau înainte, probabil temându-se de un nou adversar în lupta cu umanitatea, sunt tot mai active. Bravo măi copii!! Așa și trebuie. Sper doar să nu fim tot noi, '90-iștii care să luptăm pentru schimbare... sper ca mai departe toți să ia aminte de la frații lor mai mari și să ia atitudine! Să se distreze și să se educe încă din primii ani ai școlii... căci tare bine le va mai fi și tare frumos mai arată Râmnicul atât de plin de viață!

Pentru toți cei implicați în orice fel de activități extrașcolare... Un milion de felicitări! Îndrumați-i și pe ceilalți pe calea voastră!

PS: Am un vag sentiment că proiectul "Profesori în societatea cunoașterii" și-a atins scopul! Felicitări profesorilor ce investesc în tineret și încă mai cred în ei! Tot respectul!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...