vineri, martie 07, 2014

La mulți ani, mămicilor!

Nu sunt feministă însă trebuie să recunosc faptul că am fi NIMIC fără femeile din viața noastră. Efectiv... nimic. Nu am exista. Ele ne aduc pe lume, ne iubesc, ne învață să ființăm în adevăratul sens al cuvântului. Bărbații își iau sufletul din femei. Și nu o spun pentru că și eu sunt de gen feminin... căci deocamdată nu sunt altceva decât o fată. Nu am alte merite.

Astfel, MAMELOR din lumea întreagă... femei puternice care îndurați dureri enorme, VĂ IUBESC!

Vă doresc tuturor o primăvară frumoasă, multă dragoste și căldură!
La mulți ani!

2 comentarii:

Charle M spunea...

Iubirea pentru femeia crestina! La Multi Ani in tot timpul anului!

Charle M spunea...

Iubirea pentru femeia crestina! La Multi Ani in tot timpul anului!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...