miercuri, august 20, 2008

Încă o zi...

Astăzi am avut o zi extrem de încărcată... M-am trezit. Şi fiindcă nu era de ajuns, m-am mai dat şi jos din pat :))). Eh, să trec la lucruri mai serioase, cum ar fi că am intrat pe calculator sau că am trimis câteva mesaje pe telefon... :-" În fine, am fost singurică prin Polus să fac nişte cumpărături... am început cu ghiozdanu :)), am continuat cu încălţăminte şi îmbrăcăminte şi am sfârşit cu... o grămadă de alimente comestibile :)). Am mers printr-o căldură groaznică (ce oricum este mai mică decât la Vâlcea.. sâc!!), am transpirat de m-a luat naiba cărând la plase şi în sfârşit am ajuns în bucătărie unde a urmat să-mi satisfac poftele: am gătit ciorba mea preferată în premieră: Ciorbă Rădăuţeană (mi-a rămas în minte de când am fost la Rădăuţi) şi varză călită cu (urmează dovada că sunt naţionalistă) cârnaţi OLTENEŞTI :))).
Acum stau la calculator şi îmi savurez victoria... ar trebui să-mi deschid un restaurant :))).

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ciorbă Rădăuţeană ... ştii, nu-mi plac dulciurile, dar mâncarea cât mai acră îmi place la nebunie xD Şi da, îmi place mult şi Supa/Ciorba Rădăuţeană :O

Grațiela spunea...

Da eu nu am facut-o acra... decat acceptabila, ca nu imi place mancarea acra...

Anonim spunea...

Dar pe mess nu mai vorbeşti cu mine? :(

Anonim spunea...

rectific, acruţă!

Grațiela spunea...

Eh, c'mon :))... Vorbesc, vorbesc :))

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Concluzie: nationalitate sta in carnati :D [glumesc:))]

Grațiela spunea...

=))))))))))))

Asta da concluzie! :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...