sâmbătă, august 16, 2008

Tot astfel...

Nu am nimic interesant să spun... de fapt chiar e o problemă asta, că m-am străduit din răsputeri să creez în adâncul presupusului meu creieraş un subiect interesant, dar sunt prea indiferentă ca să pot găsi ceva. Oricum, sunt fericită că în momentul de faţă suntem pe locul al paisprezecelea în cadrul competiției de la Beijing, cu două medalii de aur, una de argint şi încă două de bronz dar şi cu şanse la alte câteva medalii...
Am telescop :))... şi o să mă uit la eclipsă (între 22-03 la noapte pentru cei ce vor să încerce să o vadă... se poate şi cu ochiul liber, în oarecare măsură)...
Şi o piesă... I know this is the truth ...

Simple Plan - Your love is just a lie

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...