marți, august 05, 2008

Nimicuri...

E vară, e cald, e enervantă fiecare secundă ce se scurge pentru că acţiunea şi munca deja au devenit plictiseală. Un sezon plin de nimicuri care mai de care mai groaznice. Nu spun că nu e bine, deşi nici că se putea mai rău... Sunt 36 grade afară simţite în creierul meu ca fiind 400. Debitez. Urăsc ceea ce se întâmplă şi detest nimicul. Vreau energia de a face totul şi o am. Înaintez în viitor dar sunt blestemată să rămân în prezent, de parcă aş avea febră "musculară" cerebrală şi nu pot folosi materia cenuşie. Acum văd şi eu cum e să fi idiot. Da, pe pielea mea...


Mulţumiri Adynei pentru piesă!

7 comentarii:

Adinna spunea...

Cu placere:) [Three days grace:x]

Graţiela - Teodora Vlad spunea...

:)) Adam :> Corcitura de taur cu gemeni :X IDEAL :))

Adinna spunea...

Adam Gontier normal ca e ideal doar e cantaretul meu preferat:x :X
[De la hi5 am ajuns sa vorbim pe blog...apropo am si myspace daca te tenteaza:)) ]

Graţiela - Teodora Vlad spunea...

Buna idee! :)) Am myspace-ul de 4 ani da e plictisitor :-J

miru be spunea...

pacat de voce.apo ruleşte!

Graţiela - Teodora Vlad spunea...

mda <_< [-(

Graţiela - Teodora Vlad spunea...

:-@

Despre bucuria de a oferi

Astăzi a fost despre bucuria de a oferi. De fapt, luna decembrie despre asta este. Nu știu cum se face dar atunci când se lasă frigul... oa...