sâmbătă, august 16, 2008

Scrisoare către Făt Frumos

Ştiu că am mai zis azi ceva dar nu mă pot abţine. Am descoperit o compoziţie superbă, foarte bine interpretată, care efectiv m-a încălzit şi m-a făcut să mă simt char bine, motiv pentru care am ales să o împărtăşesc cu voi, cei care îmi vizitaţi blogul :). Sunet jos...

Am crezut ca intr`o zi buzduganul va lovi in usa mea si am sa ies sa te imbratisez
Vroiam sa`ti revad calul alb
Mi`ai promis ca`l voi calari candva
Si acum cand in sfarsit as fi putut
Ne`ai lasat sa ratacim printre faruri de masini
Trebuia sa crestem mari si sa luptam cu toti zmeii din lume,
Nimeni nu mai vrea sa lupte, Fat-Frumos
Oamenii n`au timp sa fie viteji
Unii spun ca viata e o lupta dar foarte rar aud pe cineva care sa fie sigur ca a castigat sau a pierdut

Mi`ai promis ca o sa ma inveti ce`ai onoarea Fat-Frumos
Da` nimeni nu mai foloseste cuvantul asta
Nici in reclame nu l`am auzit, foarte rar in filme
Da` mereu apare unu care spune ca esti prost daca ai onoare
Ai plecat... si nu m`ai lamurit

In fiecare seara ajungem in acelasi loc, Fat-Frumos, niste case mici
Iar eu stiu sigur ca am fost in castelul tau
Mi`ai spus ca nu pot sa stau mult,
Venea zmeul si trebuia va luptati
Si toti oamenii fac aceleasi lucruri
Cei singuri, inta`n casa, arunca niste chei pe masa , se duc la frigider, scot o sticla, beau, si privesc in gol
Apoi se trezesc ca din vis
Se duc in alta camera, se aseaza pe canapea si dau drumul la televizor
In fiecare seara, mii de oameni fac aceleasi lucruri, in acelasi timp, in aceleasi case mici, Fat-Frumos

Am fi putut fi singuri Fat-Frumos
Mi`ai promis ca n`o sa dormim doua nopti in acelasi loc Fat-Frumos
C`o sa zburam peste munti calare pe`un caii nostri albi
Si`o sa calatorim in acelasi timp cu stelele,
Si unde vom vedea o luminita cat de mica, acolo vom cobori, si vom innopta
M`am gandit ca n`o sa pot zbura Fat-Frumos
Dar eram sigur ca voi calatori
Si luminite sunt peste tot Fat-Frumos, asta ma doare
Nici macar n`ar fi trebuit sa le cautam
E mult mai simplu decat pe vremea ta , si tu nu esti aici
Spuneai sa inconjuram pamantul
Si sa raspandim binele in lume
Dar nu mi`ai spus niciodata ce inseamna binele
N`ai apucat!

De ce m`ai lasat Fat-Frumos, de ce?
M`ai lasat sa ratacesc printre faruri de masini
Nu stiu drumul spre castel
Si acasa doare
De ce m`ai tradat Fat-Frumos, de ce?
Treci incoace sa lupti,
Sa m`ajuti sa castig
Nu mai stiu sa iubesc
Fara tine mi`e frig

Stii cat se cearta oamenii pe chestia asta cu binele?
Ma enervezi Fat-Frumos ca esti iresponsabil
M`ai lasat cu ochii`n soare
Vreau sa fac tot ce faceai tu,
Si sa traiesc cum traiai tu, Fat-Frumos
Si sa`i invat si pe altii
Prietenii trebuia sa ma ajute, nu Fat-Frumos?
Trebuia sa plecam impreuna la drum
Trebuia sa stiu sa`i aleg, nu Fat-Frumos?
Ei bine, afla ca sunt singur!

De ce m`ai lasat Fat-Frumos, de ce?
M`ai lasat sa ratacesc printre faruri de masini
Nu stiu drumul spre castel
Si acasa doare

Sunt singur si tu nu esti aici
Fomila, Setila, Pasari-Lati-Lungila
Sunt inconjurat de niste idioti in costume gri
Cu care ma vad miercurea la mall
Si care canta cantece despr bere
Si nici macar nu`si mai amintesc de tine
Imi spun ca au cunoscut`o doar pe Ileana Cosanzeana
Dar ca de tine nu`si aduc aminte
Si rad Fat-Frumos, rad de tine, rad de mine
Trebuia sa fii aici, lasule, sa ne`nveti sa luptam,
Sa ne vorbesti despre onoare si prietenie
Sa ne spui despre sacrificiu
Trebuia ramai aici, sa te aperi, Fat-Frumos
Pentru ca eu n`o pot face in locul tau
Ca nu m`ai invatat Fat-Frumos

Ai plecat ca un las, Fat-Frumos
Si nu ne`ai invatat nimic
Ai fi putut macar sa`mi spui
Cum ai facut s`o iubesti doar pe ea Fat-Frumos,
Pentru ca eu stiu ca ea te`a ajutat mult
Cum ai reusit sa iubesti o singura fata ?

Te urasc Fat-Frumos,
Te urasc in numele tuturor calculatoarelor din lume
Tastez numele tau, si mii de pagini imi vorbesc despre tine
Si tu nu esti nicaieri Fat-Frumos
Si nici zmeul nu mai e printre noi
Asa as fi fost sigur ca ai existat
Ai plecat Fat-Frumos, si ai luat cu tine si binele sï rau

Te urasc, Fat-Frumos
Te urasc...


22 de comentarii:

Anonim spunea...

Nu ştiu cât de des voi intra pe Blog-ul tău, dar chestia asta cu Făt Frumos vreau să o combat sau, mă rog, să o discut un pic... În primul rând spun de pe acum că NU am avut răbdare să citesc tot, impulsivitatea şi nu numai m-au făcut să mi-o pierd... deşi se spune că răbdarea e o virtute... să revenim... Făt Frumos... Am avut o întâlnire cu mai multe persoane din Iaşi, intelectuale în general, critici literari în particular cu vârste cuprinse între 18-60 de ani. Majoritatea eram bărbaţi/băieţi (xD) şi din start am combătut cartea d-lui Mircea Cărtărescu (vă spun de ce în cele ce urmează):
De la basme (Făt Frumos) până la cele mai romantice filme (Brad Pitt and Co.) nu decât un singur pas. De ce? Simplu: Femeile rămân impresionate de actorii sau acţiunea unui basm (Făt Frumos) sau unui film dorind ca persoana pe care o iubesc sau o doresc să arate ca Brad Pitt (poate trebuie să vedeţi şi cum arată vedetele nemachiate apropo)... pe lângă fizic sunt şi alţi factori, hai să le spunem sentimentali. Femeile se aşteaptă din partea bărbaţilor de gesturi super tandre în fiecare secundă, cel puţin inconştient dacă nu chiar conştient. Ei bine, bărbaţii nu sunt aşa deloc -- să spunem ceva de sex, pentru că multă lume zice că într-o relaţie sexul este important 80% şi poate aşa e: prima "partidă" nu e deloc cum e în filmele romantice... durează până persoanele se cunosc... e o coregrafie care te face să crezi altceva, din nou, în subconştient sau poate în conştient, depinde de persoană... În majoritatea cazurilor, după o ceartă în filme el fuge după ea pe ninsoare, ploaie, viscol, bombe nucleare şi rachete Tomahawk şi în basme omoară dragoni, zmei sau alte asemenea creaturi specifice fiecărei tradiţii şi mitologii în parte... în realitate acest lucru se întâmplă EXTREM DE RAR, deci NU rămâneţi dezamăgite.. Cât despre cartea lui Mircea Cărtărescu intitulată "De ce iubim femeile?" ea nu este deloc pentru bărbaţi, pentru că NICIUN bărbat nu se regăseşte acolo, unii iubesc altceva şi nu ce spune cartea, unii iubesc diferit etc... e doar altă carte pentru femei, iar manipularea economică se manifestează foarte bine, majoritatea femeilor doresc să fie perfecte şi majoritatea femeilor IUBESC să facă cumpărături... ce rezultă din asta? Vor dori să cumpere această carte pentru a putea fi iubite de câţi mai mulţi bărbaţi. Of, CE TÂMPENIE! STOP! E total fals... Domnişoarelor şi doamnelor, bărbaţii nu vă iubesc pentru ce spune Cărtărescu, iar filmele şi basmele romantice în care Făt Frumos sau un actor care INTERPRETEAZĂ PERFECŢIUNEA MASCULINĂ (subliniez NIMENI NU E PERFECTĂ) sunt doar un simplu fals. Nu vă lăsaţi orbite pentru că.. era vorba aia: "rămâneţi nemăritate", iar la femei e cam dureros :) O întrebare pentru toţi: Cum ar fi să o cer şi eu pe Elena din Troia? Din fericire majoritatea bărbaţilor reuşesc să facă diferenţa dintre realitate şi ficţiune în legătură cu acest subiect (nu vreau să par misogin, sunt şi femei care fac acest lucru, dar puţine, poate naivitatea şi sensibilitatea .. eu ştiu...) --- (PS: dacă am greşeli scuze, dar nu mai verific acum şi nici nu am edit).

Grațiela spunea...

Hmm... Nu imi place cartea lui Cartarescu, oricum... dar din pacate ce spui tu e ca realitatea e si mai cruda decat acolo... Mda, stiu ca ce vrem noi, fetele, nu se gaseste decat in basme/filme.. dar vezi tu, e ceva ce nici voi nu stiti (barbatii)... noi doar visam cu ochii deschisi fiind constiente ca nu exista toata acea frumusete, dar ne place sa o traim in vise/filme/basme... dar atat, si asta ne face uneori sa parem in fata voastra atat de vulnerabile, dar nu doar o data barbatii s-au ars din cauza ca nu au stiut sa descifreze o femeie ;)... deci ... ceea ce ai adus tu in discutie arata mai mult a lama cu doua taisuri ;)

Anonim spunea...

Nu neapărat lamă cu două tăişuri, draga mea, dar pentru mine nu există noţiunea de a visa. Eu când îmi propun ceva, aia fac... Când promit ceva, nu schimb promisiunea nici pt. mine... Ideea e că eu trăiesc şi nu visez... o viaţă ai, de ce să visezi şi să îţi schimbi dorinţele reale...

Grațiela spunea...

... Fiindca altfel e subreda. Nu ai cum sa intelegi... nu oricine a fost inzestrat cu darul de a intelege asta... dar pe vremea cand erai cu marea iubire din liceu, nu ti s-a intamplat niciodata sa visezi? :-?? Nu stiu, sau iti doresti ceva ce nu puteai avea? :-??

Oricum, e ciudat pentru un impatimit al literaturii, chiar pasionat scriitor pot spune, ca tine, sa nu fi visat niciodata nimic (desi... daca iau in calcul ca esti pasionat de SF, poate ar trebui sa imi retrag cuvintele :)) )

A... si alta chestie... "dorintele" de care spui sunt acele "vise" de care spun eu...

Oricum, apreciez ca ai un punct de vedere si astept sa vad, oricand, care ti-e parerea!

Anonim spunea...

Draga mea, nu visez şi nu am visat nici când iubeam ;) Eu nu combin realitatea cu visele sau imaginaţia. Cât despre Sci Fi, acolo sunt vise şi nici dorinţe, sunt doar interpretări a cum va evolua tehnologia în următorul deceniu, secol sau mileniu sau chiar în trecut sau prezent sau orice se leagă cu ştiinţa.

O chestie: "... Fiindca altfel e subreda. Nu ai cum sa intelegi... nu oricine a fost inzestrat cu darul de a intelege asta..." m-am simţit un pic umilit xD Din păcate înţeleg mai bine anumite lucruri decât mi-aş dori.. sunt o fire foarte înzestrată din punctul ăsta de vedere xD Şi crede-mă că te înţeleg şi înţeleg orice femeie fiindcă îmi place ca toţi să fim egali. Şi crede-mă, şi bărbaţii sunt FOARTE complicaţi, ba poate mult mai complicaţi decât femeile, dar ei preferă.. lucruri simple :) Vor o viaţă simplă, dar nu monotonă... vor o viaţă frumoasă, dar departe de perfectă (ştiu toţi că e imposibil)... şi să-ţi spun ceva: majoritatea bărbaţilor (printre care şi eu mă includ) avem nevoie de sprigin în tot ceea ce facem, mai ales că unii dintre noi punem suflet în tot... deşi toţi negăm asta, cam aşa e... şi tot majoritatea bărbaţilor (iar mă includ) ne simţim bine într-o relaţie mai ales pentru cum ne simţim noi alături de respectiva domnişoară/doamnă (iar majoritatea nu recunoaştem asta, dar cam aşa e).

Cât despre punctul meu de vedere, draga mea, mi-l voi prezenta oricând, dar îţi spun de pe acum, uneori probabil voi avea altă viziune asupra unor lucruri, dar asta nu înseamnă că nu-ţi respect punctul de vedere. ;) Aş vrea să găsesc ceva despre religie ca să pot vb despre, e subiectul meu preferat -- sunt agnostic, dar după cruciuliţa şi pozele alea cu biserica pe care le ai presupun că eşti destul de credinciaosă. (Iar nu editez nimic, scuze de greşeli)

Anonim spunea...

off, EDIT: în primul paragraf, despre Sci Fi rectific "acolo NU sunt vise şi nici dorinţe"

Grațiela spunea...

Ok, am inteles... :)) Nu vroiam sa te simti in vreun fel... Stiu ca femeile percep diferit lumea fata de barbati si stiu multe despre cum gandesc si simt barbatii - ma pasioneaza psihologia (am precizat si pe Edu atunci cand vorbeam despre carti ca in ultima vreme nu ma mai atrage literatura cat ma atrag cartile de psihologie), dar accepta... nu numai ca suntem diferiti ca specii si provenienta (femei - venus, barbati - marte), dar si noi intre noi, oamenii "de acelasi fel" suntem diferiti prin felul in care gandim/actionam/percepem anumite lucruri...

Cat despre punctul de vedere... trebuia sa o iei ca pe un compliment :)), chiar daca nu prea fac eu asa ceva sau le fac mai ascunse, asta a fost un compliment :).

Si in ceea ce priveste religia... nu stiu ce sa zic, esti nou pe forum... daca ai fi intrat la sectiunea profesorilor si ai fi dat in motorul de cautare search "religie" ai fi gasit cateva topicuri bune in care eu si domnul profesor Borodi (si altii) am discutat pe aceasta tema, si chiar iesise cu scantei {anul trecut, tot cam prin vara - cred}. Acolo iti poti spune punctul de vedere, fiindca nu este un topic inchis, deci inca mai asteptam pareri. Nu ma dau credincioasa, am anumite talismane, cruce catolica si matanie ortodoxa, cred in reincarnare {ca budistii} si sustin ca sunt semne ca va veni in curand Apocalipsa (interpretand Apocalipsa lui Ioan din Biblie) :)). Cred in Dumnezeu, dar nu traiesc pe aceleasi principii cu aceia ce si declara ca sunt credinciosi. Calc deseori pe cadavre, prefer stiintele oculte (de altfel negate de Biblie), Marea Schisma mi se pare o tamenie, mi-e mai frica de moarte decat de orice si as fi oricand disponibila sa cercetez ceva daca mi-ar fi data ocazia (poate sunt doar prea curioasa referitor la "Crede si nu cerceta"). Duminica mereu ma trezesc tarziu si nu ajung pe la Biserica, ador manastirile, Bisericile catolice sunt ca o biblioteca pentru mine: ma duc si citesc, si parca ma simt de zeci de ori mai bine ca inainte, port dupa mine pretutindeni talismanul Sfantului Anton de Padova [catolic] si sunt botezata ortodoxa. Deci?
Dupa cum am mai spus si cu alte ocazii, daca nu am crucea mea la gat ma simt "goala" si fara forte, si matania e ceva ce "nu se da jos"...
Acum pot spune ca aparent sunt credincioasa, dar incalc mult prea multe principii ale credintei "din care fac parte" pentru a nu putea fi judecata la sange din pct asta de vedere.

Grațiela spunea...

Stiu ca e o prostie, dar ... esti cumva zodia Gemeni sau Fecioara? :)) Ca semeni ingrozitor de mult cu frate-miu in idei :))

Grațiela spunea...

Bine, semeni mai mult cu un prieten apropiat...deci raman la intrebarea daca esti zodia Gemeni :))

Anonim spunea...

Draga mea, sunt un Capricorn extrem de tenace, extrem de încăpăţânat care nu acceptă ideile cuiva DECÂT dacă sunt extrem de bine argumentate... Neg orice existenţă a unei fiinţe divine atâta timp cât această nu poate fi interpretată. Despre semnele sfârşitului lumii am făcut o cercetare foarte amănunţită care se găseşte şi în filmul Zeitgeist. În Biblia orginală NU SE SPUNE ABSOLUT NIMIC DE SFÂRŞITUL LUMII CI DESPRE SFÂRŞITUL EREI (iar ERA era percepută total altfel, dar îţi propun să vezi filmul, aceleaşi sunt şi concluzile mele - atenţie! Înainte să văd filmul am ajuns la acele concluzii din DIFERITE surse nu doar din una). Dar revenind la zodie şi la caracterul meu: sunt un tip optimist şi cu foarte mare încredere în propriile forţe (care apropo, nu m-au dezamăgit niciodată, iar la forţe mă refer la toate, dar în special la cele mintale). Dacă vrei să ştii mai mult: sunt pasionat de artă, dar arta pură şi nu desene estimate la 25,000,000 care au doar 5 linii. Nu consider aia artă. Pentru mine arta sunt să spune picturile murale din Piramide. În fine: sunt o fire care se contrariează extrem de mult (!!! şi nu pentru că nu ştiu ce vreau sau pentru că mi-aş schimba principiile în orice moment, nu-mi voi schimba principiile niciodată), mă refer la asta: (e un citat pe alt cont de-al meu pe edu -- un citat de-al meu): "Nu am simţul umorului, sunt o satiră nemărginită" (Nu ştiu dacă ai să înţelegi ce vreau să spun, proful meu de română nu prea a nimerit-o). --- Ah, şi încă ceva, dacă te întrebi de ce scriu aşa de ÎMBÂRLIGAT, ÎNTORTOCHIAT... pentru că vreau să mă înţeleagă doar persoanele cu un intelect dezvoltat. Iar tu văd că mă înţelegi. Mă bucur că sunt şi persoane postdecembriste care gândesc corect (din punctul meu de vedere). Sper să nu mă înşel. :) Tu ce zodie eşti?;;) Parcă erai născută pe 5 iulie? xD o zi după ziua Americii. Dar ce zodie? Nu prea le am cu asta deşi am citit zodiace peste zodiace -- Din nou, nu pot edita, scuze de greşeli. (P.S.: Răspunde-mi şi mie la postul cu telescopul ce te-am întrebat, aştept răspuns acolo)

Anonim spunea...

Neg orice existenţă a unei fiinţe divine atâta timp cât această nu poate fi interpretată. -- AICI TREBUIE SĂ CORECTEZ, mă refer la posibilitatea de a fi demonstrată.

Grațiela spunea...

Hmm... M-am gandit si la asta, persoana de care spun are ascendent in capricorn :))... oricum, mereu am apreciat capricornii :)) Sunt singurii mai incapatanati (in sens pozitiv) decat mine :))... Scuze de intrebare, am o mica fila.
Eu sunt rac (ma mira ca nu am zis pe nicaieri :)) Cred ca scrie pe profil totusi :)) )
Well... Ce pot sa spun? Imi place cum gandesti, nici eu nu apreciez arta nou aparuta, in urma aruncarii unui tub de vopsea pe o plansa alba. Si eu sunt extrem de atrasa (pana la obsesie) de piramide, atat pentru legatura spirituala pe care o au cu lumea nevazuta (a, de adaugat ca nu cred in rai si iad :)), desi se intelegea din chestia cu reincarnarea si cu existenta celor 8 lvl energetice ale sufletului), cat si pentru arta si civilizatia antica pe care acestea le gazduiesc.
Vorbesti intortochiat?? o.O Nu mi s-a parut, ba chiar am remarcat ca mai exista cineva care vorbeste la fel de mult ca mine si formuland la fel de evaziv argumentarile.
Faza cu simtul umorului :-??... nu stiu ce sa zic, eu am simtul umorului si obisnuiesc sa rad de oricine si orice (mai ales de mine :))) ), si o iau chiar ca o metoda healthy de a mentine in forma, prin ras, desi uneori devin atat de serioasa incat daca nu m-ai cunoaste nu ai putea sa iti dai seama de ce am spus mai devreme...
In fine, trebuie sa recunosc ca in mare parte mi se pare ok felul tau de a fi, ba chiar ma captiveaza... adica stii cum se zice, ca te simti atras de ceva ce parca iti contrazice crezurile... asa si la mine, stiu ca undeva ai un suflet dar ma fascineaza cat de tare il ascunzi :))... adica, am citit toata povestea ta de pe edu (mica + comentariile ulterioare) si pot spune ca la inceput am crezut ca esti o fire extrem de sensibila, intr-un fel evident, asta pana sa iti spun eu ca sunt un morman de piatra si atunci am vazut ca intr-adevar, facuseram schimb de roluri... tu pareai sensibil si s-a dovedit ca esti un morman de piatra (asta strict aparente, stiu ca fiecare e sensibil in felul lui, d-aia nu trebuie sa imi argumentezi asta, inteleg) si eu care chiar ma dadeam cum esti tu in realitate, sunt cea pe care ai descris-o. Poate doar iti ascunzi bine gandurile, poate chiar asa este cum spui, dar tot mi se pare incredibil ce ai spus dupa, si anume ca toata experienta nu te-a schimbat deloc, nu te-a marcat...

Alta chestie... postdecembrista... amandoi suntem postdecembristi :)) (asta daca stau bine cu matematica... sau macar la limita, daca nu cumva esti nascut chiar de revolutie). Generatia noastra si cele ce ne vor urma, vor avea o mentalitate tot mai schimbata, cei ce au simtit pe pielea lor comunismul, vrem sau nu sa admitem se poarta ca niste comunisti... acum, problema e ca si generatiei noastre i-a daunat prea multa libertate dar... nu putem decat sa speram ca Romania se va schimba, dar in bine! [desi cand ma uit la ce se intampla in lume, tare ma tem ca nu exista sperante prea multe... :))] ... Asta referitor la optimism... sunt o persoana care oscileaza intre optimism si pesimism si de cele mai multe ori la extrema, dar in ultima vreme nu prea mai sper si nu ma mai bazez pe nimic, poate doar pe mine, dar nu in aceeasi masura in care ai tu incredere in tine... Sa zicem doar ca sunt extrem de indiferenta in legatura cu ce se intampla cu cei ce populeaza sau mai exact polueaza planeta :))...

Anonim spunea...

Dragă, nu mă ascund absolut deloc. Nu-mi plac vorbele şi nu-mi place nici să mă ascund. Sunt FOARTE FOARTE POATE PREA ROMANTIC (sau am fost) DAR UN SINGUR LUCRU MĂ SENSIBILIZEAZĂ: IMNUL ROMÂNIEI! ATÂT! Doar atunci plâng şi atât, dar plâng tare şi râd în acelaşi timp... Deci, reţine, doar atunci plâng cu siguranţă. xD
Da, am văzut după ce am întrebat că eşti rac. Nu sunt postdecembrist, sunt născut pe 28 decembrie 1989, PREMATUR, din cauza impactului pe care l-a avut revoluţia asupra mamei, eram pregătit pt. 10-15 ianuarie, DAR DOAMNE, DACĂ MĂ NĂŞTEAM PE 15, DE ZIUA LUI EMINESCU mă aruncam de la etaj. Aşaaaaaaa, ziceai de suflet, nu am suflet, nu am spirit, nu cred în ele ;) Nu cred în religie, mitologii etc. Dar cred în oameni. Cât despre schimbarea României doresc în 4 ani sau în 8 sau în 12 să candidez (la primăria Iaşului) iar după 30 de ani la preşidenţie (SUNĂ Tare nu? Dar aşa e, mă gândesc foarte serios, însă independent cu cei mai capabili oameni din România). Sincer nu sunt un foarte mare patriot, fanatic în niciun caz, dar până una alta sunt ROMÂN şi voi muri ROMÂN deci... dau tot pentru ROMÂNIA!

Ziceai că te captivează felul meu de a fi? Sunt câteva persoane (prieteni pe care îi aleg greu, trebuie să am încredere maximă în ei) care şi-ar dori să fie ca mine, eu nu prea înţeleg de ce, pentru că deocamdată sunt un oarecare Ştefan Liviu STANCIU xD Poate prevăd ei ceva în viitor, nu ştiu xD Oricum, eu le spun să nu dorească să fie decât EI pentru că doar EI vor fi până vor muri... (şi probabil după renaştere că tot crezi tu în ea, vor fi TOT EI doar în într-un avatar, sau poate nici măcar nu sunt arhaei...)

Grațiela spunea...

E bine, ne intalnim in guvern, te votez :))... Si eu vreau sa intru in politica... atunci cand eram mica si ma intreba cineva ce am sa ma fac atunci cand voi fi mare, spuneam "Presedintele Romaniei"... am o obsesie cu puterea :D... acum, stiu ca nu as avea sanse in primul rand fiindca sunt femeie, deci nici nu cer nimic, dar in parlament... e ok... justitia conteaza! Si eu am devenit tot mai nationalista, dar nu dau in sovinism :))


Oricum, eu nu imi doresc sa fiu ca tine :)) Mie imi place de mine, sunt mult prea indragostita de propria-mi persoana, doar te apreciez! :)

Anonim spunea...

Nu e bine să fii îndrăgostită de tine, narsicismul e naşpa rău! TRUST ME!

Dragă, sincer nu mi-a plăcut că spui "în primul rând sunt femeie", ei şi!? Ce naiba, când conduci ceva, o asociaţie, un grup, o ţară, o planetă îţi foloseşti capul. Poate dacă era ceva de folosit fizicul, eu ştiu, să zicem box, ai putea spune: ei sunt femeie... şi eu aş putea spune, of, la naiba, sunt alb, la box mă rupe ăl' mai negru dintre toţi... aşa că nu, nu te lamenta, că nu e bine ;) Hai că te fac prim-ministru xD

Grațiela spunea...

E vorba de discriminare... se aplica si daca eram de etnie :D

Grațiela spunea...

Oricat am cauta si am vrea, nu exista si nu a existat niciodata si nici nu cred ca va exista vreodata egalitate intre sexe din niciun punct de vedere...

Anonim spunea...

Poate că da, poate că nu. Eu aş dori să fim toţi egali, dar nu din toate punctele de vedere. Spre exemplu, eu nu aş vrea să fiu egală unei femei când vine vorba de a da o palmă. :) Eu nu aş da într-o femeie, însă una ar plesni un bărbat pt. orice cuvânt:) Sau... dacă pe mine mă face cineva porc râd... în schimb dacă fac eu o domnişoară scroafă... e cam naşpa xD

Grațiela spunea...

:))) Asta da, e ceva :)))
Desi nu ma recunosc in totalitate... Dau numai cand primesc si orice insulta ma lasa rece...atata timp cat nu se ia nimeni de familia mea :))

Anonim spunea...

Eu nu dau :) Pentru că nu mă interesează părerea APROAPE nimănui :)) Pot să mă înjure, nu mă interesează :)) Dacă e abuz fizic, normal, reacţionez xD Şi na, tre să mă apăr, nu?:)) Însă dacă se ia de maică-mea ...... fac spume la gură şi trec cu oricine prin perete xD (nu-s agresiv, dar destul de impulsiv! xD NU-I TOT UNA)

Anonim spunea...

same, stefan liviu

Grațiela spunea...

Alless... nu-ti pot vedea blogul :((

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...