marți, decembrie 16, 2008

Aiureli

Ce zi bună... Asta până acum când m-a electrocutat gândul acesta. De ce tremur şi mă comport ca şi când aş fi văzut o fantomă? Mi-e teamă că se va învârti roata în aceeaşi direcţie. E o altfel de formulă dar totuşi există riscul unui rezultat comun. În fizică... se prea poate ca pentru stări diferite, din formule diferite, să dea acelaşi rezultat, dar în viaţă? În viaţă nu ar trebui.
M-am liniştit dar tot mi-e mintea tulbure. Prea sunt sătulă de oameni îngrijoraţi în jurul meu, de nervi descărcaţi, de suflete care nu se înţeleg. Vreau linişte, să-mi aranjez gândurile... dar nici un an de aş sta într-o cutie, nu cred că m-aş putea schimba, ci poate mai rău: aş rămâne într-un univers de mult uitat...

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...