luni, decembrie 01, 2008

La mulţi ani, române!

Astăzi se împlinesc 90 ani de la Marea Unire din 1 decembrie 1918. Acum celebrat în mod deosebit, aflându-ne în perioadă electorală.
Am ieşit de dimineaţă în oraş din curiozitate şi am surprins câteva momente drăguţe ce mi-au amintit de copilărie: discursul primarului de lângă statuie, aprinderea flacării... defilarea armatei, poliţiei, pompierilor. Erau aşa drăguţi toţi în uniforme -asta că nu mă pot abţine- încât regret că nu am fost inspirată să îi fotografiez.
Nu a durat mult... dar măcar nu putem spune că a lipsit evenimentul din calendarul nostru anual. Plus de asta, toată lumea are liber azi... şi cum ziua a fost atât de însorită şi de liniştită, am trăit continuu cu impresia că este sâmbătă (acum dezamăgire: e luni).

La mulţi ani, România... la mulţi ani nouă!

4 comentarii:

Iulia I. spunea...

La multi ani >:D<
Si de ce nu le-ai facut poze >:P ?!
Eu am vazut parada din Bucuresti si am ramas placut impresionata de sincronizarea participantilor, de uniforme, atitudine si modul de prezentare al patrulerol.Totul s-a desfasurat sub o ceata ce-a conservat spiritul solemn al evenimentului si poate pe unii i-a penetrat cu patriotism ?!

Grațiela spunea...

N-am fost inspirata :D :))...

La Bucuresti a fost defilare in toata regula nu ca aici...

Radu spunea...

La Multzi Aaaani::):D

Grațiela spunea...

Cu sanatate... cred o.O

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...