duminică, decembrie 28, 2008

Pe ultima sută...

Perioada dintre sărbători... Am visat azinoapte că pusesem trei articole pe blog... şi culmea, că acum chiar nu ştiu ce să scriu atât de interesant (tell me smth new). N-am avut un Crăciun foarte fericit... Am fost răcită cobză - şi abia azi mi-am mai revenit cât de cât (că încă mai am ameţeli şi tuse măgărească, dar asta e nimic pe lângă ce a fost). Am energie şi n-am pe ce să o consum că mi-e că dacă îmi fac curaj şi ies, mă întorc la polidin, frecţii şi antibiotice (no thanks), aşa că citesc diverse despre Kiron şi asteroizi :)) - nimic nou, again.

Aaa da, a nins azinoapte... dar am senzaţia că deja se mocirleşte (şi nu e foarte plăcut)

3 comentarii:

Ana Luiza spunea...

Insanatosire grabnica Gratzy>:D< >:D:< and cheer up life`s good!:*:*:*

Iulia I. spunea...

>:D< sa te faci bine de tot .
Asa e, a nins si acum zapada se topeste si e urat, mi-e dor de albul pur ce a tinut o ora TT_TT

Grațiela spunea...

Geez... ^__^ Thanks a lot girls >:D<

Deja ma simt mult mai bine - doar ma tine de cateva zile bune...

Sambata ninge :)) si toata saptamana urmatoare :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...