joi, decembrie 11, 2008

Another year has gone by

Playlistul meu mă ajută să sparg puţin tensiunea. Mă gândesc la portocale - pe care le ador. Simt presiunea aerului în părul meu şi mirosul aceloraşi fructe ce mă pândesc de pe birou. Nu pot să nu mă gândesc la ele.
Mă aşez pe pat să mai învăţ ceva dar...sunt obosită. Am avut un vis frumos azinoapte ce încă mă mai captivează, dar... inutil! Nu cred în forţa lor.
Am mâncat prea multă ciocolată.
Fredonez... "ce simt acum?" am întrebat. "Another year has gone by" mi se răspunde într-un final, pe-un ton de terţă mare. Am trecut la colinde... simt iarna, simt braduţul ce stă împodobit şi veşnic viu, în ghiveciul său din sufragerie (oare când se va face mare, mare?) şi iar e fix...

2 comentarii:

Ana Luiza spunea...

cum sa NU te gandesti la portocale knd st absolut cele mai minunate fructe din lume?:X:X:X le ador:X:X:X traiesc pt ele:X:X

Grațiela spunea...

daaaaaaaaaaaa:x

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...