miercuri, august 17, 2011

Cu mică întârziere, dar cu mult sentiment.


Când am intrat în Interact, scopul meu a fost unul foarte stupid... și am venit mai mult luata pe sus fiindca oricum știam deja de ani buni tot ce mișca pe acolo. Mai târziu chiar am început să mă atașez de membri și chiar să pun suflet în fiecare proiect. Nu credeam vreodată că voi ajunge să îmi fac atât de mulți prieteni de aici și să cunosc atât de multă lume extraordinară, copii inteligenți, amuzanți, creativi... și mai ales care au atât de multe de oferit.
Stuff-ul s-a schimbat, unii au venit, alții au plecat... dar esențialul a rămas acolo: prietenia. Rotary-ul chiar a făcut un lucru extraordinar prin această organizație.
În orice caz, chit că nu mai sunt la voi, chit că mă voi muta foarte curând la fratele mai mare - Rotaract, voi veți rămâne mereu parte din viața mea, parte din mine.

Vă mulțumesc din suflet pentru tot ce ați făcut pentru mine, pentru fiecare încurajare și fiecare mustrare... și mai ales... pentru primirea extraordinară pe care mi-ați făcut-o ieri la proiectul vostru. Chiar m-ați făcut să simt că am însemnat ceva și vă mulțumesc enorm pentru asta!

Sper să ne mai vedem, să ne auzim, să vă pot ajuta în continuare când/dacă veți avea nevoie de ajutor, și vă doresc mult spor în continuare la proiecte și... să auzim numai de bine!
Am încredere în voi.

Cordial,
(hopefully not for the last time)
GT.

Past Vice President Interact Club Ramnicu Valcea (2010/2011),
Past District Interact Project Coordinator 2241 Romania si Republica Moldova.


Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...