vineri, august 19, 2011

Cum funcționează

Sunt momente în care trecutul revine în prezent, iar prezentul nu mai are nimic de oferit. Ce este mai înțelept de făcut? Probabil să lăsăm timpul să modifice prezentul, să vindece și să purifice. Abia atunci vom avea forța și demnitatea să închidem toate amintirile într-o cutie și să punem capacul. Până ce nu ne iertăm cu adevărat pe noi înșine, umblăm doar buimaci și ne hrănim cu himere. Vrem să retrăim trecutul dar trăim în negare, nu putem recunoaște cu adevărat și îl înlocuim pe celalalt cu prima imagine asemănătoare pe care o lipim cu scotch peste ceea ce iubeam. Iar tu, suflet nevinovat ce accepți și favorizezi asta, chiar nu realizezi că ești un decupaj lipit superficial pentru a ascunde ceva ce nu mai e? Chiar nu realizezi că într-un final rana se va cauteriza și scotchul se va dezlipi, iar tu vei fi mototolită și aruncată la gunoi sau, în cel mai fericit caz, căzută, uitată undeva în afara cutiei. Căci atât eu, cât și el... și poate chiar și tu... toți știm că locul tău nu există în acel tablou, în cutia aceea. Ești doar un cui menit să-l scoată pe-un altul.
E trist, știu, dar adevărat. Eu una, prefer să pun capacul și să încep o cutie nouă decât să împroșc cu noroi ori aventuri fără rost, ceva ce cândva reprezenta fericirea mea.
Acum... mai am doar câteva memorii de legat, și amintirea devine complet stocată în cutie, de unde o voi putea privi numai cu drag, într-un cadru organizat și într-un timp oarecare.

I'm almost moving on... with dignity.
You should have kept your promises, accept the memories and respect them. Only time heals... and doing what you've done... makes you a weak person.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...