miercuri, august 10, 2011

Ziua Recunostintei

Vaaai. Acum realizez ca e 10 august! Sunt 2 ani de la prima zi a recunostintei!!! Poate ar trebui sa reiau traditia intrucat in momentul de fata sunt foarte fericita si recunoscatoare universului pentru tot ceea ce am.

Dar... am niste multumiri speciale de acordat celor ce in ultima luna chiar mi-au dat mai multa incredere in mine si m-au incurajat sa imi urmez visul si sa fiu puternica: mami si tati <3. Cei mai minunati oameni de pe pamant.

Si acum... iar alfabetic, cum v-am obisnuit (si dezobisnuit de cateva luni)... multumiri tuturor celor ce au venit la momentul potrivit cu o vorba buna sau o tacere binemeritata:


Adi - esti chiar cap de lista. Doar de curand am descoperit cat de mult semanam si cat de multe piedici comune ni se intind in viata. Racule >:D<. Te apreciez enorm si iti multumesc ca m-ai incurajat sa privesc inainte atunci cand as fi vrut sa dau inapoi. Toata simpatia mea.

Adina - In primul rand esti o duda. In al doilea rand, esti duda mea preferata! Iti multumesc ca m-ai lasat atunci cand am avut nevoie de asta, ca m-ai lasat sa fiu o scorpie fara sa te superi...si iti multumesc ca din toata lumea... tu ma cunosti cel mai bine, si culmea ironiei, inca ma iubesti desi ma cunosti atat de bine. <3 Esti za best.

Ana - Esti cea mai veche prietena a mea... mi-as dori sa fim in continuare atat de apropiate si sa reusesti sa vii in Cluj, sa ne continuam traditia :)). Iti multumesc pentru cine esti.

Andy G - Tu si acum apari pe aici :)). Ceea ce e de admirat. Putini s-au pastrat de pe vremuri... dar stii cum e cu prietenii... la nevoie se cunosc. Sau la suferinte comune. Cand vii in tara... nu uita sa dai semnale! >:D<


Bogdan
- In ultima vreme ar trebui sa iti fiu cea mai recunoscatoare pentru iesiri, pentru linistea si rabdarea de a-mi asculta toate tampeniile, pentru incurajarile multiple, pentru ca nu m-ai lasat sa o iau pe carari si m-ai "trezit" atunci cand eram la un pas de a face vreo prostie. Iti multumesc ca ai fost langa mine la orice ora din zi si din noapte cand am avut nevoie de tine. Fiecare gest a insemnat enorm pentru mine. Fiecare "Teo? :D :))"... cod secret... mi-a mai starnit un zambet. Ma bucur enorm ca m-ai incurajat sa scriu pe blog si sa redevin cine eram. Iti multumesc.

Cipi - Boooossss!!! :))) ce ma faceam eu fara entuziasmul tau, fara incurajarile tale, puterea de a visa, curajul de a crede si dorinta de a lupta? Mi-ai transmis de la distanta tot ceea de ce aveam nevoie pentru a fi fericita si a crede in viata. De-abia astept sa vii in tara sa ne vedem la o portie copioasa de ras, in direct... fara sa ne mai pice netul pe rand si sa ne bagam picioarele :))). Mi-e dor de tine! (Tu m-ai vazut, am capul mic da plin, da mic...) =)))) legendar.


Dan (Vlad :>)
- Iti multumesc ca ma lasi sa fiu eu insami, ca ma intelegi, ca imi accepti toate crizele si ma incurajezi... si mai ales... ca pot fi si altcineva foarte lejer, fara sa ma judeci... ba dimpotriva, ma incurajezi sa fiu cine vreau sa fiu. Iti multumesc.

Gabi - Daca nu erai tu... probabil muream de foame! Si daca nu aveai blandetea ta specifica... probabil nu mi-as fi regasit linistea uneori. Iti multumesc.

Goe - Stiu ca failez rau la LOL...dar macar m-ai mai scos din ale mele :)). Apreciez.

Iulia - iti multumesc ca m-ai incurajat atat de mult. Chiar e superb sa vezi ca mai exista cineva care crede in tine si in valorile tale si iti seamana atat de mult.

Livia - Ajutandu-te pe tine m-am ajutat pe mine. Este superb sentimentul. Iti multumesc.

Mike - U're adopted! :))) But I love you like crazy, and without you... I'd be damned. >:D< <3 You know very well how I feel...

Radu - Trancaneli lungi la telefon, discutii despre tot ce se poate, planuri, vise, sperante, afaceri, bla bla bla... Daca nu erai tu... probabil uitam cat de minunat este sa ai un frate si un prieten (atunci cand aveam cea mai mare nevoie de asta... si nu il aveam pe al meu aproape ). Iti multumesc enorm!

Razvan - Merci pentru fiecare cuvant, incurajare, gluma si zambet. Ah ... si pentru reactia legata de facultate... si pentru tot ceea ce esti.

Silviu - Don't change, man! Esti omul potrivit, la locul potrivit.

Tavi - Cred ca ai ales cel mai bun moment pentru a ma intreba de vorba... si a fi langa mine. Iti multumesc din suflet pentru ceea ce ai facut pentru mine... si pentru ceea ce esti. Am ratat iesirea, dar o recuperam... mai ales acum ca am ramas aici.

Victor - o imbratisare la momentul ei poate fi mai buna decat un milion de cuvinte. Iti multumesc pentru asta.

Xenia - Esti minunata si ma bucur enorm ca am avut sansa sa devenim prietene atatde apropiate. Ai un suflet nemaipomenit si iti multumesc ca mi-ai aratat ce inseamna sa ii pese cuiva si sa ti se simta dorul. Multumesc :*

Sincer, sunt foarte fericita sa am asemenea prieteni langa mine... si chiar sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru voi toti! Nu stiu ce am facut de mi-a dat niste persoane atat de speciale alaturi... dar chiar nu as fi crezut vreodata ca merit atat de mult!

Va iubesc enorm!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...