miercuri, februarie 12, 2014

Paza bună trece... primejdia rea!

Așa s-ar zice. Se poate ca așa să și fie... deocamdată nu am reușit să fiu în nicio privință suficient de precaută încât să pot vorbi din experiență... dar zic și eu mai departe, că așa am auzit.

Am scăpat și de asta. În sfârșit mă pot concentra pe activitățile ce-mi plac... vreau să mai citesc. Mi-e atât de dor de o carte de calitate. Uneori am momente când simt cum mă ofilesc de prostie. Parcă mi se usucă mădularele de sete de lectură. Mintea îmi dă rateuri și vocabularul mi se... sărăcește. Lipsa de exercițiu intelectual, suprasolicitarea, a(fe)cțiunile psihosomatice...

Dar am scăpat. Am o șansă de salvare. Problema este... cât voi profita?

Un comentariu:

Charle M spunea...

Vouloir, c'est pouvoir, n'est-ce pas? Vas-y!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...