luni, septembrie 15, 2008

Cu paşi mărunţi spre clasa a Xa

Se vede că nu am aterizat de mult timp cu picioarele pe Pământ. Încă mai sunt aeriană...
Am trecut în clasa a X-a (F hee hee). Emoţiile au fost pe măsura aşteptărilor, colegii sunt la fel de înţelegători şi de simpatici, mai puţini cu unul la număr (Ştefi, dacă citeşti, află că îmi pare rău că te-ai mutat). Clasa se transformă într-o celulă de Jilava :)) (poate datorită uşilor cu geam cât de un cap), băncile s-au înmulţit şi stau goale (invers proporţional evoluţiei noastre) şi entuziasmul flutură în aer (hai că deja bat câmpii când eu singură mă simt cu 80 de ani mai bătrână... până mâine întineresc). Sincer, mi-era dor de şcoală deşi tare fain o fost în vacanţă...


PS: Ori am fost eu beată (de fericire, desigur), ori nu s-a ţinut "festivitatea" de... deschidere! Dar pe bună dreptate... unde? Că încă mai e şantier...


Oricum... Bine aţi revenit, elevi şi profesori, la şcoală şi... să sperăm că anul acesta va fi mai bun decât cei precedenţi la un loc!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...