sâmbătă, septembrie 27, 2008

Nothing sweet about me

Ani, luni, săptămâni, zile, ore, minute, secunde, acum! Nimic nu este bine sau rău. Orice rău este în fond un bine... E sâmbătă, şi încă, este una în care îmi reîncarc bateriile şi redevin puternică. S-a terminat o săptămână destul de controversată şi... pot spune... frumoasă! :)

A venit catalogul, am luat primele note, am notat primele impresii şi am manipulat primele greşeli. Mă simt împlinită cu atât mai mult cu cât într-o săptămână aparent "vulgară" şi "rece" am avut o zi perfectă: vineri.

Nu mi-a scăpat nimic şi totuşi au fost atât de multe oportunităţi de extindere. Sunt bucuroasă şi mândră de viaţa mea. Verdele este în fond roz, nu? Ce mai contează restul?

Sunt enervantă fiindcă am lucruri la care ţin, sunt stresantă pentru că îmi respect credinţele şi judecăţile. Am principii ce nu sunt la nimereală. Mai contează altceva?

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...