sâmbătă, septembrie 06, 2008

Nimic

Sângele meu e încă rece... obosit! Nu am forţa să zâmbesc decât la nivel de scânteie. Nimic glorios, nimic memorabil... doar nimicuri. De aş lăsa prioritate lucrurilor ce contează cu adevărat, aş putea vedea iar soarele... şi cu ochelari.
E un lucru obişnuit, ceva ce deja nu mai are o semnificaţie deosebită dar mă împinge involuntar într-o monotonie înfricoşătoare de care mereu am încercat să fug...
Nimicul ce m-a monopolizat îmi dezvoltă o doză de indiferenţă îngrozitoare. Nu cred că-l pot arunca. Îmi rămâne un singur lucru: să-l accept.

4 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Bă, e dramatic!
De ce?

allé spunea...

:) new blog. Alless

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Bai, ce buna e piesa asta, "what about love?", Lemar...

B.

Grațiela spunea...

Lemar... soul... chiar că pentru "suflet". E superbă, mă bucur că e apreciată.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...