luni, septembrie 22, 2008

Random

Am răcit. Nu am nimic interesant de spus însă vreau să vorbesc (asta poate fiindcă tocmai mi-a zis mami să mă bag în pat - urmează frecţia). A început şcoala "pe bune", adică la modul cel mai serios... profesorii încep să plece de la noi (wow ce început... da nu e vina noastră) şi toată lumea ne verifică forţele.
Mă doare capul (dar râd...) e de la răceală. Mi-e dor de fraţii mei care duminică au plecat la Cluj... şi de tati care la o oră diferenţă faţă de ei, a plecat la Poiana Braşov. Am rămas numai cu mami... şi mă gândesc la momentele petrecute în familie... şi la plimbarea de sâmbătă care m-a costat... această răceală (a da... şi la joaca de-a zugravii la mine în cameră înainte de noua zugraveală)!

2 comentarii:

bubu spunea...

Familia ta rulează, băi, cu tot cu maic ăsta care prea se trage in poze cu tine! :)) Aşa că nu te mai văita că te frecţionează maică-ta...răcituro =)) Ai mei nici atat 8-| de frati-meo nici nu mai zic :-"

Grațiela spunea...

Ehh... :"> trebuie sa recunosc... :)) :D

Merci! ^_^

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...