sâmbătă, august 01, 2009

Aiurea

Mică pauză din Grey's Anatomy... N-am visat prea frumos în ultima vreme, mă presează o grămadă de gânduri. Fac atâtea pauze. Sunt obosită. Mi-e lene, mi-e greu, mi-e frică. Aş dormi continuu... numai ca să nu fiu trează. De ce? Nu ştiu. Momentan nu am niciun motiv. Şi tot nu-mi vine sa cred că e deja 1 august şi eu n-am făcut nimic. Şi mai rău, nu intenţionez să fac altceva în afară de ceea ce am început: să mă izolez. M-am îndepărtat deja de lume. Singurul port de comunicare încă valabil e blogul. În rest am rupt orice fel de legătură cu realitatea. Şi mi-e bine aşa. Gata cu oamenii "căzuţi din copaci". Cred că mi-e dor de acel umor sec:)). Mie îmi plăcea. Dar nu contează.
În rest... fac autopsiile unor găini forţate de mâini umane să moară:)), chipurile mai şi gătesc, bombănesc continuu când sunt scoasă din bula mea de săpun şi beau apă. Mai şi mănânc uneori când îmi aduc aminte. Dar mă simt bine. Aş vrea să arunc atâtea cuvinte şi să fug... dar le arunc în mine. Bună idee. Cred că trec pe Counter Strike :)).

*a se asculta şi piesa*

9 comentarii:

Iulia I. spunea...

Spor la joc :))

Grațiela spunea...

:)) Danke :))... desi e neplacut sa joci cu botii [-(...
Asta ma face once again sa-mi fie dor de frate-miu [-(

Adina spunea...

Foarte draguta piesa si clipul e simpatic. Pare interesant.
Chiar...azi e 1 august... s-a dus jumate din vacanta...
Trebuie sa te uiti la Joan of Arcadia :)) Macar uite-te la trailer si sa imi spui daca iti place.
Distractie placuta cu jocul:)) Nu esti singura fata...pe aici prin Olanesti, intr-o vreme, jucau cs mai mult fetele decat baietii.
Eu vreau sa ma apuc de dungenon siege sau medieval total war... jocurile copilariei mele...sper sa le mai gasesc.

Grațiela spunea...

Daca ma cunosteai stiai ca acest "trecut" pe cs insemna "reapucat" fiindca am avut o vreme ft lunga de asemenea jocuri. Dar nici nu conteaza...

Poate ma voi uita candva la ala... deocamdata am la ce sa ma uit.

Good luck with whatever you're doing.

Eduard spunea...

pfuuu, nici mie nu-mi vine sa cred ca e august. dar oricum, de-abia astept sa-nceapa scoala. :D
p.s : lasa naiba autopsiile alea. :))))

Grațiela spunea...

De ce sa le las? Ma relaxeaza. Si nu sunt nebuna... :)) sunt doar psihic instabila...:)).

Eduard spunea...

pfuuuu. cred ca foarte multi suntem instabili . mai ales astia, noi cei din apa. dar eu, cel putin, nu prea o recunosc cu atata non-salanta. :)))

Eduard spunea...

pfuuuu. cred ca foarte multi suntem instabili . mai ales astia, noi cei din apa. dar eu, cel putin, nu prea o recunosc cu atata non-salanta. :)))

Grațiela spunea...

:)))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...