joi, august 27, 2009

Hmm...

Sunt în vacanţă încă, am picioarele pline de vânătăi şi zgârieturi, am muşchii mai încordaţi, sunt incredibil de obosită, uneori la fel de incredibil de fericită... Acum în schimb sunt nervoasă. Am răcit... destul de rău, iar eu când răcesc o cam iau razna. Am sinusurile iar pline de praf de la atâţia adezivi, ochii inflamaţi, gâtul sub orice critică de roşu... sunt obosită, aş vrea să mă odihnesc însă mă trezesc indispusă, cu o grămadă de gânduri idioate şi dispoziţii proaste. Ah, plus dureri.
Vreau să mă întorc la zilele trecute... să mă plimb pe faleza Oltului, să ne ţinem de mână, să povestim... să urmăresc stelele şi luna şi să uit de orice supărare. Singura grijă să fie câinii ce oricum nu ne atacă şi cel mult ceasul ce ameninţător îmi aminteşte de chemările tatei.
Sunt clipe, sunt ale mele... şi sunt fericite. Iar eu, odată cu clipele... sunt fericită. Acolo, în umbră, departe de tot ce am plâns cândva şi aproape de ceea ce numesc chemare spre o altă viaţă.

9 comentarii:

Iulia I. spunea...

Esti incredibila :o3 cum de racesti mereu s:)) >:D< Off ... >:D<

Grațiela spunea...

E de la sinuzita... toata viata trebuie sa trag de ea... si mai am si febra si delirez:((... Vreau la tara :((

Adi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adi spunea...

Wow, ce atmosfera romantica ai creat aici, si totodata putin melancolica... hm, poate ca sunt eu putin mai ciudat, insa cateodata imi place mult, adica... bine, uite ca zic: Iti multumesc pentru postul asta si multumesc soartei (sau destinului) pentru ca a facut in asa fel incat sa citesc acum. M-ai facut sa ma simt... foarte interesant.

Imi pare rau ca te simti in felul asta... ti-as recomanda niste tratamente naturiste, sau ceaiuri ce desfunda si curata sinusurile, dar nu am trecut prin asemenea chestii deci nu stiu sigur ce sa-ti spun. Hm. Poate caut :) Pana atunci, ai grija de tine...

Grațiela spunea...

Ma bucur din suflet ca ti-a placut :D.

Cat despre sinuzita mea... din pacate trebuie sa o suport toata viata si sa incerc sa previn racelile ce oricum ma vor cam bantui... dar asta este:-j... nu mor eu dintr-o raceala:))

Adi spunea...

Una... nu... mai multe ? Hm... am avut ocazia sa dorm in aceeasi camera cu o fata care avea sinuzita si era si racita >.> oh, nu vrei sa sti daca am dormit macar putin in noaptea aceea. Odata pentru ca auzeam niste zgomote ,,ciudate" si apoi pentru ca, nu stiu... imi venea sa-mi pun mainile-n cap (mi le puneam) deoarece vroiam sa fac ceva s-o ajut si nu as fi putut sa fac nimic... si era foarte frustrant...

Grațiela spunea...

Nu scot zgomote. Sunt tratata... si nu pot dormi daca nu am nasul limpede... poate are deviatie de sept sau polipi. Asa patesc eu cand doarme cea mai buna prietena la mine... are polipi. E cosmar.

Evelyn spunea...

Lasa ma Grati, ca oamenii sanatosi racesc vara.

Eu o patesc every summer!`:)

Grațiela spunea...

:))) Eu racesc mereu :)) nu numai vara =))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...