luni, octombrie 05, 2009

Am mai luat o leapşă

Ca de obicei, cercetez...

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Carte: ... Jane Eyre protagonista cărţii cu acelaşi nume, scrisă de Charlote Bronte... mi-aş dori să am atâta putere de caracter deşi nu sunt ferm convinsă că aş vrea să trec prin toate greutăţile acelea... dar tot susţin că aş vrea atâta putere.
Film: ... Lucy din "50 first dates" ... unul din filmele mele preferate de Adam Sandler... să se străduiască toţi în jurul meu să îmi facă viaţa normală şi să fiu iubită în fiecare zi ca în prima zi 8->...
Melodie: ... şi aici e greu. Enrique Iglesias - "Hero" ... eu să fiu tipa căreia să i se dedice el :)))

2. Daca ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Vreau Kathleen să mi se spună Kathy (optez pentru acest prenume dacă voi avea o fată)... M-a atras prima dată în romanul "La răscruce de vânturi" de Emily Bronte... (înseamnă pur :D)

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an şi de ce?
Italia. Nu ştiu de ce dar am o mare atracţie pentru ea...

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?
Ehei... pot scrie o carte pe tema asta... ca să nu mai zic că am şi premoniţii. Azinoapte am visat că am fost cerută în căsătorie de Ionuţ :)).

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
... aş fi o căpuşă... aş încerca să devin una cu persoana de care m-am ataşat. Şi i-aş suge sângele toată ziua...:))

6. Daca ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana şi de ce ai ales-o?
Habar n-am. Cred că oricine are griji şi probleme. Mi-ar plăcea să fiu Freud. Aş fi moartă.

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
"Şi... eu cu cine mă mai cert??? :))"


Leapşa merge mai departe la Adina.

3 comentarii:

Evelyn spunea...

Gratiela Kathleen este numele meu preferat!:)) si iubesc "Hero"

Nu credeam ca avem si alte lucruri in comun in afara de obsesia pt zodii(care la tine e mai acuta, recunosc)=))

julie spunea...

ah...eu chiar vreau sa-mi schimb numele (desi ai mei or sa ma omoare) si din Maria Iliana o sa devina ili si poate inca ceva:D

Ninsori Oglindite spunea...

Foarte haioase cateva din raspunsuri :))...

Numai bine!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...