sâmbătă, octombrie 03, 2009

... Cineva râde pe seama ta!

Am tot vrut să spun diverse zilele acestea dar mereu mi-am pierdut ideile pe parcurs... până să ajung în faţa calculatorului. Oricum, viaţa e penibilă... sau mai exact acţiunea de a trăi. Ne întoarce pe toate părţile şi ne râde în faţă (viaţa). Uneori am senzaţia că undeva acolo sus e cineva care se amuză pe seama noastră. Desigur, nu e nimic rău în a râde ocazional de ceilalţi... dar tare amuzant trebuie să mai fie să faci asta.
Şi când stau să mă gândesc... aproape că mă apucă şi pe mine râsul. Râsul plansul... dar totuşi, viaţa e penibilă!

5 comentarii:

Adi spunea...

... and you just figured that out ? :P

Viata nu e corecta, dar apoi, de ce-ar fi corecta ? Exista vreo regula prin care am merita sa avem o viata corecta ? :P

Lumea nu se schimba un functie de cum vrei tu, ci tu te schimbi in functie de... cum trebuie, cred. Something like that :P

Grațiela spunea...

de cum trebuie? :-j neahhh...

Oricum nu e vorba de schimbare aici:)) ci de simplul fapt ca viata e de tot rasul... de fiecare data cand te simti usurat...se gaseste cineva sa rada de tine :))

Grațiela spunea...

Ironie si optimism

Adi spunea...

Yeah. Dar ia-o logic. Daca cineva rade de tine, e neaparat ca tu sa iei in seama spusele acelui cineva ? Iar daca se intampla altceva rau, de ce-ti indrepti gandurile spre acel ceva ? De ce nu ti-ai pastra gandurile pentru acel ceva fericit care-ti face placere ? :P

Trebuie sa ne controlam vietile, nu sa ne plangem de cat de aiurea sunt ;)) (no offence)

Grațiela spunea...

:))... a rade de cineva poate insemna si de ghinionul persoanei respective... si de multe ori e si "cu cineva"... :)) razi de/cu cineva...

Viata e aiurea orice am face... asa ca ... de ce sa nu vbim despre asta? Si da, sfatul tau ar putea fi bun... toti suntem buni la a da sfaturi dar din pacate nu si la a le aplica (:P ... if u know what I'm saying...)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...