sâmbătă, octombrie 10, 2009

Încă o lună de recunoştinţă

A sosit iar ziua recunoştinţei... am să scot din calcul familia pentru că nu există nicio metodă suficient de eficientă pentru a putea mulţumi cu adevărat. Aşa că am să rămân la prieteni...
În intervalul 10 septembrie - 10 octombrie recunoştinţa mea se îndreaptă spre:

Adina - "Singurul serviciu pe care un prieten ţi-l poate face, într-adevăr, este să-ţi menţină curajul punându-ţi în faţă o oglindă în care să-ţi vezi propria imagine." (George Bernard Shaw)

Ana - "Ajungi cu timpul să înţelegi că adevăraţii prieteni sunt număraţi, şi că cel care nu luptă pentru ei, mai devreme sau mai târziu se va vedea înconjurat doar de false prietenii." (Jorge Luis Borges)

Ana O. - "Trebuie să le venim prietenilor în ajutor la nevoie şi să nu-i judecăm în situaţii fără scăpare."(Esop)

Andy G. - "Nu crede când prietenii tăi îţi spun să fii sincer cu ei. Tot ce îşi doresc cu adevărat e să îi ajuţi să-şi păstreze o părere bună despre ei înşişi."(Albert Camus)

Denisa micuţa - "Omul, acest miracol cald şi plin de viaţă, de complicaţie şi de inocenţă..." (Anne Rice)

Florina - "Fiecare lucru preţuieşte-l după cum este în sine şi nu după înşelătoarea plăcere pe care ţi-o dă" (Baltasar Gracian)

Ionuţ - "Îmi adresa zâmbetul lui ştrengar, oprindu-mi respiraţia şi inima. Nu-mi puteam imagina că un înger ar putea fi mai frumos. Nu era nimic la el care să poată fi îmbunătăţit." (Stephenie Meyer)

Laura - "Sunt doua feluri de a-ti trai viata... Unul - de a crede ca nu exista miracole. Altul - de a crede ca totul este un miracol."
(Albert Einstein)

Narcisella - “E bine sa te induiosezi de nenorocirea prietenilor tai, dar mai bine este sa le vii in ajutor.” (Voltaire)

Silvia - "Adevărata împlinire în ceea ce constă prietenia nu vine din numărul prietenilor, ci în importanţa şi valoarea lor."(Ben Jonson)

Sana - "Omul are nevoie de dragoste. Viaţa fără duioşie şi fără iubire nu e decât un mecanism uscat, scârţâitor şi sfâşietor. (V. Hugo)

3 comentarii:

Stefy spunea...

Frumoase citate...:X
Si mie...mi-e dor de prietenii mei :(( :-< 200 de km ne despart...dar next week ne vedem

Andi spunea...

Nu ma asteptam fiu si eu in lista ta de "Ziua recunostintei"...merci frumos pentru citatul ales...chiar mi se potriveste...>:D<

Grațiela spunea...

De ce nu...? M-ai facut sa realizez anumite lucruri despre mine pe care poate altfel nu le-as fi inteles >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...