joi, octombrie 29, 2009

Adolescenţa

Ce se întâmplă cu noi? Odată cu vârsta creşte şi prostia din noi... devenim mai imaturi decât eram înainte, facem gesturi tâmpite şi râdem mult. Am învăţat să plângem, să râdem, să iubim şi să suferim, dar tot acest amalgam de trăiri nu a făcut decât să ne transforme în sclavi ai unor păreri, sclavi ai clipelor. Trăim într-adevăr clipa dar... pe urmă realizăm că am fi vrut să spunem mai mult, să ne prostim mai puţin şi... DOAMNE! Cum să spunem aşa ceva? Cu doar câteva clipe în urmă nu am fi fost capabili de un asemenea gest. "Se află şi ei în treabă" mi se răspundea când eram la vârsta întrebărilor, în legătură cu aceia care trăiau în veselia adolescenţei. E frumos, nu neg. E frumoasă această "aiureală" generală. Îmi place că suntem curioşi, suntem frumoşi, suntem prinşi într-o campanie a inocenţei idioate mascate şi spun asta fiindcă noi... noi habar n-avem câtă puritate ne străluceşte încă în ochi. Dorinţă de viaţă, suprimată uneori... dar ce revine apoi la cote maxime după un zîmbet, îmbrăţişarea unei prietene ori sărutul lui...
Nu facem decât să epatăm şi să iubim viaţa... şi realizez acum, că şi atunci când plâng, şi atunci când sunt învăluită în energie negativă... iubesc viaţa. Vrem mereu mai mult, dar în realitate ne temem. De-asta nici nu acţionăm. Din frică. Şi frica este cea care ne trece uşor prin toate aceste faze. Dar consider că uneori este bine să ne fie frică. Trăim în continuare inocenţa.

3 comentarii:

Livia`` spunea...

Eu una mi`as dori sa fiu din nou copil,sa ma bucur din nou de inocenta acelor ani care din pacate au trecut`...:-<`
Cat despre adolescenta,ma incanta cel mai mult ca am descoperit ce inseamna sa iubesti si sa lupti pentru dragostea ta`:x`

Ioana Ionescu spunea...

Fiecare perioada a vietii are farmecul ei...Poti fi copil dar si adult.Personal cred ca cea mai fumoasa perioada a vietii este adolescenta...Cu experientele ei, cu dragostea, cu dezamagirile....
Frumos post!

Adina spunea...

Adolescenta... eu consider ca ramanem copii si cand suntem adolescenti. Intr-adevar, e cea mai frumoasa perioada, dar putini se bucura cu adevarat de ea.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...