marți, aprilie 03, 2012

Undă verde la comentarii

Întrucât nu mai am Facebook și vreau să revin la vechile mele obiceiuri, și cum observ că foarte multă lume a părăsit blogosfera în favoarea binecunoscutului site de socializare, am reactivat posibilitatea postării comentariilor la articolele prezente pe blogul meu - mi-aș dori totuși ca aceia ce nu au nimic de spus sau dețin un limbaj licențios ori o exprimare agresivă sau vulgară, ori pur și simplu au mâncărimi în fund, să se abțină și să treacă mai departe. Sper să reprind și dragostea pentru scris și să renunț și la multitudinea inhibițiilor de toate felurile.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...