duminică, aprilie 22, 2012

Viața mea în imagini...

Săptămâna ce tocmai se încheie astăzi, am petrecut-o în majoritate la Vâlcea. Am reușit să mă întâlnesc - poate și doar fugitiv - cu foarte mulți prieteni... și majoritatea m-au întrebat, în principiu, care mai e viața mea... ce am mai făcut, ce mai fac șamd.
Eh, azi am descărcat pozele din telefon, poze din această minunată și mult răvnită vacanță, și m-am gândit să le acord lor acest privilegiu de a vorbi pentru mine :).
Astfel,
am învățat că "viața e un maraton", așa că de regulă cel mai mult timp mi-l pentrec la școală ori învățând, restul timpului liber este doar Cancan :P.
























Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...