marți, aprilie 03, 2012

Weekend

Am avut niște ultime zile destul de pline și de interesante. Viața e atât de frumoasă fără Facebook, aproape că și uitasem. În Cluj, pe 1 Aprilie, Dumnezeu s-a ținut de păcăleli... a nins. Dar nu așa, oricum, ci cu niște fulgi de toată frumusețea... cât pumnul. În fine, a fost destul de deprimant, dar a trecut. Am avut musafiri speciali, am jucat jocuri, am fost în oraș... a fost tare special. Îmi lipseau weekendurile de genul acesta. Păcat că începe stresul examenelor și nu am niciun chef. Efectiv. Doamne, dă-ne primăvară. Nu iarnă, nu vară, nu toamnă. Primăvară. Vreau să înflorească și aici natura, cum am auzit că se întâmplă mai în sud, în capitală.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...