miercuri, decembrie 31, 2014

Ce-am avut şi ce-am pierdut ... în 2014

În ultima perioadă am simţit de multe ori că am inspiraţia necesară conceperii unui număr extrem de însemnat de materiale pentru blog... însă duc lipsă de energie. Aşa că de fiecare dată am ajuns în situaţia de a abandona orice proiect pe care mi l-am propus şi de a mă afunda în mediocritatea mea.

Totuşi, cum este finele anului şi cum în mai puţin de 14 ore îi vom îmbrăţişa strâns pe cei dragi ai noştri bucurându-ne că ne-a mai prins încă un an nou împreună... am să fac bilanţul lui 2014, urmărind efectiv ceea ce mi-am propus cu exact un an în urmă (vezi aici)

Aşadar îmi propun ca în 2014:
- să urmăresc fiecare film ce apare... ca la final de an să fac, într-adevăr, acel top 10.
Da... am urmărit foarte multe filme noi. Pot spune că le-am văzut pe APROAPE toate. Mi-au scăpat numai cele ale căror titluri nu au fost pe placul nostru, sau care erau horror sau thriler.
Rectific. Uitandu-mă acum pe lista filmelor apărute îmi dau seama că nu am văzut nici măcar a zecea parte. Aşadar ... nu mă pot pronunţa.

- să  mănânc mai puțin
În prima jumătate a anului este posibil să se fi împlinit această dorinţă a mea. Continuarea a fost mult mai dramatică însă. Cântăresc mai mult cu aproximativ  17 kg faţă de momentul în care am scris această rezoluţie.
- să citesc mai mult
Nici aici nu cred că am excelat. Am citit mai multă presă... mai multe articole şi tâmpenii. La capitolul romane, în schimb, am păstrat media prestabilită.
- să fac măcar un lucru memorabil
Asta am făcut. M-am angajat, am făcut o serie de cursuri pe care mi le-am dorit de muuult... şi am legat prietenii importante. Plus, încă lucrez la cel mai memorabil lucru pe care l-aş fi putut face. Finalitatea e în 2015, dar cel mai mare efort l-am depus în 2014 aşa că presupun că se pune.

- să cânt mai mult
Probabil am cântat mai mult... în cor. Dar cam atât. În rest nu m-a prea scos talentul afară din casă.
- să-mi înving nou instalata frică de oameni
 Am făcut progrese. Tot nu sunt unde aş fi vrut, la capitolul acesta... dar e un început.
- să îmi scriu toată lucrarea de licență
Terminată de muuuult.

- să reușesc ceea ce nu am reușit anul acesta ... și care mi-a adus multă suferință...
 Finalitate în ianuarie...dar ce a fost mai greu, zic eu, a trecut.
- să ies mai des cu prietenele
Aici pot spune că stau mai prost ca anul trecut. Am ieşit ieri... am mai ieşit de câteva ori tranzitoriu, cu ceva timp în urmă. În rest nimic.
- să mă vait mai puțin
Nu cred că se va întâmpla vreodată.
- să ajung la mare
Nup. Al doilea an la rând. Deja devine deprimant. Condiţia nu mi-a permis. Daaar! Am ajuns la munte! Se pune?
- să pot vorbi cursiv franceza...
Haha... am avut un început grozav. Apoi, cum toate minunile ţin 3 zile... s-a dus.
- să scriu mai mult
Am scris foarte mult :)))... dar nu ce aş fi vrut. Totuşi, am scris muuult mai mult.
- să scriu studiul...
Studiul? L-am abandonat de mult. Nici nu mai ştiu unde e schiţa, în ce sobă o fi ars ori la ce gunoi o fi ajuns. Vai de capul meu.
- să pot salva ceea ce a constituit terenul de formare a copilăriei mele...
:(


Mda, per ansamblu pare că nu am făcut nimic anul acesta. Am lucrat, am studiat, am mâncat, am dormit, am vomitat, am stat degeaba... dar în mare măsură, deşi nu am făcut ce mi-am propus, mă declar mulţumită. A fost un an extrem de greu, cu foarte multe încercări, însă cu tot la fel de multe reuşite... şi până la urmă asta este tot ce contează, nu?

Acum, de la 2015 cer doar linişte sufletească. Îmi doresc o viaţă mai plină de zâmbete, energie să pot schimba scutece fiind cât mai entuziasmată... şi multă sănătate. Atât. În rest nu mă mai interesează nimic. Ce vrea Dumnezeu să-mi ofere, primesc cu toată căldura.


Iar vouă, cititorilor mei, vă mulţumesc pentru fidelitate, înţelegere şi răbdare. 
Astfel vă doresc un 2015 plin de realizări, iubire, căldură sufletească, sănătate şi încredere!!!
LA MULŢI ANI!

Un comentariu:

Charle M spunea...

Un An Nou 2015 binecuvantat, mai bun, cu sanatate, bucurii, impliniri si intru toate buna sporire. La Multi Ani!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...