miercuri, decembrie 17, 2014

Lumină prea multă...dar nu în suflete

Zilele astea sunt pusă pe critici faţă de conducerea locală, aparent. Pentru mine sărbătorile de iarnă sunt perfecte... şi nu îmi place să văd niciun fel de imperfecţiuni.
După ce în articolul precedent m-am legat de luminiţe şi de economia stupidă pe care chipurile ar face-o primăria, acum pot nota că am constatat cu stupoare că, pe o vreme extrem de senină şi luminoasă, ziua în amiaza mare, anumite străzi ale Râmnicului umpleau buzunarele celor de la Electrica inutil. Cum? Prin ţinerea unor reţele întregi de iluminat aprinse. Se mai întâmplă, toţi mai lăsăm becurile aprise, dar ... fratele meu, pe cinci străzi (numai câte am observat eu), o zi întreagă?

Mai mult, azi am intrat în panică la ora 10 când m-am uitat la ceasul din centru (care şi aşa a luat-o razna de ceva timp, sunând la fiecare 15 minute), care arăta 12 fără zece. Cred că a enervat pe cineva atât de tare încât l-a deconectat. Sau poate funcţionează pe baterii 777. Sau a ieşit din garanţie.

Ne-a stat ceasul :)). Nouă sau domnului primar. Hee hee...
Sau acum, dacă domnul preşedinte s-a urcat la ceruri, nu trebuie să mai meargă nimic calumea? Or fi mai marii preocupaţi cu jelitul sau nu mai au timp de noi în încercarea de obţinere a ciolanului?

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...