luni, ianuarie 28, 2008

Excese...

(Nu este tocmai starea mea de spirit dar merge.. este ceea ce mă caracterizează în fiecare clipă... You angel of mine...)

Astăzi am învăţat ceva… lucrurile în exces strică. Cum am ajuns oare la această concluzie inteligentă? Simplu! Din manie… Mi-am petrecut 12 ore în faţa calculatorului, pe un joc nou şi foarte bun, pot spune… ConQUIZtador. Don’le… dar am cam exagerat. Acum văd în dungi şi gândesc în pătrăţele. Ca să fie şi mai frumos, am consumat între timp, ciocolata şi lapte în exces ce mi-au provocat o serie de efecte adverse gen „energie vie”… Ciudat în schimb este că am fost cuminte şi nu am mai demolat nimic, ar trebui să primesc un premiu pentru asta.

Hmm… Plouă. E un semn bun… „Vine primăvara cu-alaiul ei de flori, s-aşterne-n toată ţara curcubeu-mii de culori… bla bla bine-ai venit”. Ştiu, un astfel de articol nu mă caracterizează absolut de loc (aţi spune) dar.. se mai întâmplă din când în când şi ar trebui să iei aminte… „Consumul excesiv de calculator şi de ciocolată dăunează grav sănătăţii” (cu laptele sunt obişnuită).

O răţuşcă stă pe lac… Defapt dacă stau să mă gândesc mai bine, la noi pe Olăneşti avem pinguini (alte păsări nu ar fi nebune să facă baie în apă îngheţată)... aşa că rectific: Un pinguin stă pe râu.. :)))

12 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Hmm... erau rate multe pe Olanesti :> Papau si ele paine... vineri, sambata? :)) Nu mai stiu
Ii dau pe astia de la PROtv in judecata ca fac reclama excesiva la conquiztador :-j

Grațiela spunea...

Cultura gerenerala fratioare...I-am făcut praf, am ajuns deja la 40000 .. hee hee

Dar Dany... NU ERAU RAŢE!!! (O raţă am văzut eu sâmbătă câteva ore întregi, defapt un puişor numai .. sau bobocel stai)... pe Olăneşti sunt Pinguini :)))

Petra spunea...

wow;)))

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Daaaaaaa.... :)) Bravo, mi-a placut textul, ai reusit sa te desprinzi de tine si sa scrii un articol in care ai abordat alt stil... Foarte bine, pentru ca --asa cum ai spus--- excesele strica!

O stii pe aia cu "have a break. have a KitKat.", nu? :)
LBP

Grațiela spunea...

:))) Numai daca e White :> :)))) ;))

Sa mai incerc si alta data sa scriu cand sunt bine dispusa? :))))

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Sigur. Cu KitKat-ul (White) langa tine... :))

B.

Grațiela spunea...

Uite-asa as vrea sa mor :> :)))

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Bleah... I hate Gica... De fapt, muzica de petrecere ma face sa :-&...

Dar e de retinut ca ai vrea sa mori scriind. :))


B.

Grațiela spunea...

Exact :D ... Scriind si mancand kit-kat (nici Kinderul nu suna prea rau :"> :-")...

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

:))) Prima-prima oara, am vrut sa scriu:

...cu KitKit-ul langa mine/White sa fie ca-i mai bine / ...

Da' dupa aia mi-am adus aminte cat de putin imi place de Gica...

...si dupa aia, toata ziua (inclusiv acum) am fredonat "uite-asa as vrea sa mor..." :))


B.

Grațiela spunea...

=)))))) :)))) Asta chiar a fost buna... Stii cum se zice ;) De ce te feresti nu scapi :)))


Rima imi place mult... Cred ca o sa fie noul meu motto :D :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...