luni, ianuarie 21, 2008

Monologue Contest

Well, dear friends...

Sâmbătă a fost faza pe şcoală a concursului de monologuri în limba engleză. Cu întârziere vă anunţ în legătura cu aceasta...
Ce pot spune? A fost.. interesant. Am urmărit cu atenţie fiecare interpretare şi am ajuns la mai multe concluzii pe care mă abţin să le dezvălui :))... mai ales în legătură cu patetica mea performanţă. Nu voi da vina pe o zi proastă ci pe o actriţă prefăcută ce se ascundea în spatele meu. Oricum, sunt fericită că în prima parte am fost un înger... visul meu de adolescentă... şi în a doua parte am interpretat "The Golden Age of Love" (Cu alte cuvinte, traducerea poeziei "Vârsta de aur a dragostei" de Nichita Stănescu).
Ma bucur enorm că cele mai bune prietene ale mele au dat ce au avut mai bun şi au trecut mai departe (ruşine să îmi fie că nu m-am alăturat lor, dar... la anul promit că o să fie mai bine (măcar locul I la ultima etapă, ca anul trecut).
*Calitate slabă... nu contestaţi, calitatea etse direct proporţională cu lumina... (ha ha ha)

PS: Felicitări Radei şi Helianei!!! Aaa da... şi... Andreei Şuiu pentru calificarea la ONC!

2 comentarii:

Ingrid spunea...

oricum...a fost bine ca ai mers...felicitari celor care sau calificat.nu team mai vazut de mult>:D<

Petra spunea...

uiiiii ingerash adica cupidon :X:X



a fost suuuper :X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...