joi, ianuarie 31, 2008

Sfârşitul primului semestru....

Astăzi s-a încheiat "oficial" primul semestru. Cu fantomele după mine am ajuns aici zâmbind, chiar dacă nu sunt tocmai mulţumită de rezultat... Eu, obişnuită să fiu prima, acum m-am trezit cu a treia medie în clasă. Doamne, am de recuperat destul şi, mai mult decât atât, trebuie să învăţ să fiu mai puţin superficială... dar hai să privesc partea însorită a lucrurilor: am învăţat multe despre mine şi despre lume în tot acest timp... cel mai mult regret faptul că în semestrul următor nu ne vom mai întâlni în aceeaşi formulă, fiind nevoiţi să pierdem anumiţi electroni ai atomului nostru: IX F. Sunt convinsă că aşa cum acum, mi-am dat seama că îmi este dor de nebunii mei de la VIII B (sala 22...), exact aşa îmi va fi dor şi de cei pe care cu siguranţă nu îi voi vedea la întâlnirea de 10,20,30 ani... când viaţa îşi va lăsa amprentă asupra noastră şi când, toate inocenţele noastre de acum, vor fi sursele bunei dispoziţii...
Of, deja devin nostalgică. Ştiu că regretele nu-şi au rostul, dar... regret că nu am mai făcut şi noi o întâlnire-petrecere de sfârşit de semestru, nişte poze...

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...