miercuri, martie 26, 2008

Alt citat...

După cum am mai spus şi în alte articole... stau acasă şi citesc (vrute şi nevrute). În fine, am descoperit acum în "Alchimistul" lui P. Coelho nişte cuvinte care mi-au mers la suflet, motiv pentru care am ales să le împărtăşesc cu voi.

"- Noi, inimile, murim de frică numai când ne gândim la iubiri care au pierit pentru totdeauna, la clipe care ar fi putut fi bune şi nu au fost, la comori care ar fi putut fi descoperite în nisip. Iar când se întâmplă aşa, suferim întotdeauna mult.
- Inima mea se teme să nu sufere, i-a spus Alchimistul băiatului într-o seară când priveau cerul fără lună.
- Spune-i că frica de a suferi e mai aievea decât suferinţa însăşi. Şi că nici o inimă n-a suferit când a plecat în căutarea visurilor sale, fiindcă orice clipă de căutare este o clipă de întâlnire cu Dumnezeu şi cu Veşnicia.
- Orice clipă de căutare e o clipă de întâlnire, i-a spus băiatul inimii sale. [...]
Atunci inima lui a stat liniştită o noapre întreagă."

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...