duminică, martie 30, 2008

Se poate şi mai bine...

Uite că... am scăpat şi de grijile astea... După lovitura de sâmbăta trecută, au urmat o serie de veşti îmbucurătoare! De Buna Vestire am primit o veste într-adevăr bună: M-am calificat la faza finală a concursului de diaristică Mihail Sebastian - Suceava 3-6 aprilie 2008, iar astăzi am fost la judeţeana de română. Ptiu! Am reuşit să schematizez mult dar tot mai am foarte mult, nu... chiar ENORM de mult de lucru, dar... să sperăm că tind spre mai bine. Mă simt liniştită şi fericită... şi totul se datorează doamnei diriginte... Regret enorm că nu i-am arătat niciodată cât sunt de recunoscătoare... dar sper să reuşesc într-o zi!
Sunt a 7-a pe judeţ (slab, ştiu dar... abia acum încep să păşesc pe calea aceasta) cu nota 9 (fix... rezultat aflat la ora 9 fix - 21 ... ştie el Dany ce vreau să zic! ).

Ce pot spune? Felicitări tuturor celor ce au reuşit să meargă mai departe la... orice materie! (Da da... să nu uit... în acelaşi timp cu mine, pleacă şi Dany la Iaşi! Deci succes nouă :)) )


Moldova, păzea!!

7 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

„ Numai în cuvintele limbii tale se întâmplă să-ţi aminteşti de lucruri pe care nu le-ai învăţat niciodată. Căci orice cuvânt este o uitare şi în aproape oricare s-au îngropat înţelesuri de care nu mai ştii. Cum altfel am putea da folosinţă vie cuvintelor? Dar dacă în orice cuvânt există o parte de uitare, este totuşi vorba de uitarea noastră şi ea devine propria-ne amintire. Iar acesta e actul de cultură: să înveţi noutatea ca şi cum s-ar ivi din tine..." scria Constantin Noica, în "Cuvânt împreună despre rostirea
românească"...

Ioan Daniel Glodeanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Felicitari pentru calificarea de la Concursul de Diaristica Mihail Sebastian. In legatura cu Olimpiada Judeteana de Romana se putea mai bine, dar oricum e un rezultat bun!
Da, succes la Suceava! Sper sa venim de acolo cu cate un premiu sau... o mentiune :)

Grațiela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Grațiela spunea...

Merci :)

Andreea-Otilia spunea...

Să veniţi cu premiu, Dany, amândoi :). Felicitări, Graţiela, pentru calificarea la naţionala concursului de diaristică, şi mult succes la Suceava! În ceea ce priveşte olimpiada, punctajul e foarte bun, după părerea mea, şi promiţător. Felicitări!

Evelyn spunea...

Felicitari si mult succes,si tie si celorlalti participanti!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...