luni, martie 17, 2008

Atenţie! Se anunţă trăncăneală multă!

Mă gândeam să fac un portret al lui Făt Frumos. Nu am culori, nici talent spre a desena, dar, am în schimb cuvinte, pentru a-l descrie. Hmm… Ce chestie, îl văd oarecum, dar mă amuză. Idealul meu nu este un Arnold Schwarzenegger, nici de departe, nici măcar cu Johnny Deep nu seamănă. Eh, cum îmi spunea astă vară un prieten (nu dau nume că oricum se simte singur de fiecare dată), „sufletul contează”… ce frumos ar fi dacă toata lumea ar gândi aşa… Oricum, miticul meu personaj nu e blond, nu are ochii albaştri şi nici nu stă toată ziua la sală. Nu conduce un Mercedes şi nici nu cântă despre bani şi putere. Ha ha, parcă toţi feţi frumoşii ar trebui să fie manelari… Imatur? Copilăros? Poate… dar totodată şi liniştit şi rezervat… să mă asculte de fiecare dată când îmi debitează mintea pe cine ştie ce teme enervant de plictisitoare şi când încerc să-mi descarc nervii pe care mi i-a provocat o infecţie la măsea, spre exemplu. Uneori nici critica nu strică, deci ar fi drăguţ să ştie să mă critice atunci când este cazul şi să mă împingă de la spate atunci când eu nu am chef să mai învăţ pentru nu ştiu ce examen mai mult sau mai puţin important… aşadar, FF (Făt Frumos) trebuie să fie un intelectual (în devenire măcar). N-am chef să mă plictisească cu cine ştie ce meciuri de fotbal, deci… vreau să nu fie microbist şi… dacă se poate să îi placă să vorbească şi… să aibă cunoştinţe din mai multe domenii, astfel încât să nu mă plictisesc niciodată ascultându-l şi, de fiecare dată când începem o discuţie, să-mi doresc să nu se mai termine… Well, să fie ca un fel de… carte deschisă. Nu, nu vreau să fie un şoarece de bibliotecă!

Ia să mai vedem… Vreau să fie scund. Nu îmi plac băieţii înalţi… par prea… înfumuraţi. Ceva de genu „nu le ajungi la nas”… tot astfel nu vreau să mă simt o piticanie pe lângă el. Imaginează-ţi un Labrator Retriever Englezesc şi un chiwawa… oribil! Hmm… mai vreau ca FF să fie plinuţ. De când mă ştiu am o simpatie pentru băieţii rotunjori. Da, hotărât să fie rotunjor… să pot să-l strâng în braţe şi să mă simt în siguranţă… ce plăcut e să fie mai definit.. nu să cânt la acordeon. Adică, hei, nu vreau să arătăm ca doi scheleţi, sau şi mai rău, să fiu mai plinuţă ca el. Asta chiar ar fi inestetic… Da, da… vreau să fie plinuţ şi să asculte rock. Ăştia care ascultă rock sunt mai protectori. Ne-am potrivi în privinţa asta şi nu ar trebui să îmi pun vată în urechi atunci când i-ar suna telefonul…Ahh, uite că am uitat să pun o condiţie esenţială! Trebuie să-i placă verdele! Neapărat! Da… să îi placă verdele măcar pe jumătate din cât îmi place mie… să îi placă să iasă în oraş la o plimbare şi să fie o fire poetică. Sau nu, că m-ar plictisi… să fie realist, că oricum sunt eu cu capul în nori. Să mă aducă înapoi cu picioarele pe un pământ plin de iarbă şi flori (a nu se înţelege la cimitir). Să fie soft and pure, oh my God! E bine că măcar aşa ştiu sigur că FF-ul meu nu e hippie! Să îi placă să fie alintat şi să nu se supere atunci când, bolnav, încerc să îi ridic moralul în modul meu foarte infantil. Să fie drăgăstos şi prietenos. Cine şi-ar dori un morocănos alături? Eu sigur nu, deci să nu comenteze când mă vait. Hai că asta a fost simpatică… Ar trebui să aibă o răbdare de aur la cât mă vait. A da şi să îi placă să mă audă vorbind, fiindcă altfel nu cred că ar putea să reziste lângă mine. Mamă doamne, ce om complex… Îţi dai seama ce dulce?! Grăsuţ şi funky! Da.. să îi placă muzica veche! Neapărat! Nu îmi pasă ce culoare are ochii, deşi sincer, n-aş prea vrea să îi aibă albaştri, fiindcă am citit chestii destul de neplăcute despre aceşti neprietenoşi ochi albaştri (se spune că şi Agamemnon avea ochii albaştri şi ştii cât rău a făcut…) dar nici ochii căprui nu sunt prea cuminţi. Ehh, vreau să fie ca ai mei! Clar! Când verzi, când căprui şi în curent roşi! Ha ha ha, iar bat apropouri… Hai că am ajuns la zodie. Aici m-aş cam abţine că mi-e că dau cărţile pe faţă, lucru de care mă feresc cât pot de mult… Oricum e clar că nu vreau să fie leu. Niciodată nu am putut suporta băieţii din leu, sau scorpion, nici capricorn… sunt extrem de mincinoşi toţi.. şi serios acum, vreau să fie sincer. Dacă ar fi să mă pronunţ… totuşi… vreau să fie taur, gemeni, sau fecioară (haha, prietenii ştiu de ce). Vai Domane ce boală am pe raci (că tot veni vorba)… deci să nu fie rac! Clar! Ia să mai vedem, după zodie punct mai am de atins…? Vreau să fie îngijit.. ba chiar să îmi atragă atenţia uneori că sunt prea îngălată (băi Mike, de ce trebuie tu să-mi fi frate? Până acum făt frumosu meu seamănă exagerat de mult cu tine). Ce făt complex.. pentru o Cosânzeană atât de simplă ca mine dar atât de pretenţioasă! Mda, în câteva cuvinte, FF-ul meu trebuie să fie cuminte, plinuţ şi nu foarte înalt, să aibă o inimă mare şi să fie inteligent. Hmm.. that must be the shape of my heart! Într-adevăr seamănă cu cineva cunoscut mie dar… mă abţin! Oricum, Făt Frumos, când vii în lumea aceasta crudă, trimite-mi un e-mail!

7 comentarii:

R spunea...

;)) cred ca stiu despre cine este vb!

Grațiela spunea...

:)) You make me feel much better~!

C M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Florina spunea...

Sa aiba rabdare cu tine cand te vaiti? Trebuie sa fie de pe alta planeta FF asta al tau! Si eu as vrea pe pe cineva care sa nu-si iasa din pepeni cand ma mai plang cate putin...:-P

Florina spunea...

Sa aiba rabdare cu tine cand te vaiti? Trebuie sa fie de pe alta planeta FF asta al tau! Si eu as vrea pe pe cineva care sa nu-si iasa din pepeni cand ma mai plang cate putin...:-P

Grațiela spunea...

Ehei... răbdarea e o virtute!

Grațiela spunea...

Aşa suntem noi venusienele ;)) Mai văicăroase :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...