duminică, martie 16, 2008

Idei

Gânduri băi frate... Se învârt de nebune prin capul meu acum când mama mă bate la cap "Ai zis că mai stai trei minute şi au trecut patru şi nu te-ai culcat! Treci în pat!" ... of, de ce nu pot să gândesc în linişte?
Cuget... O pijama verde, un stilou verde şi un perete... roşu. Glumeam, verde! Un făt frumos care de fapt nu e atât de făt, sau poate că e... ce îmi vorbeşte de imagini verzi şi windowsuri gri şi messuri şi avatare verzi :)). Să înţeleg că mintea mea e foarte... verde! Dumnezeule, sunt obsedată! Şi eu care vroiam să vorbesc de "shapes". Păcat, acum am remarcat o bătaie destul de verde în uşă şi o ameninţare în acelaşi ton că voi rămâne fără curent dacă nu mă culc. Grozav!

Până una alta... Felicitări verzuliule pentru primul loc la OJI! I'm proud of you!

2 comentarii:

C M spunea...

Verde! Ce pot spune?! Sunt..innebunita dupa culoarea asta! Daca ar fi dupa mine...As transforma totul in verde!!

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Merci, merci! :)
Verde, verde... dar aveam nevoie si de... mov :-" :">

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...