sâmbătă, mai 10, 2008

Bravo Andrei!!!

S-a terminat şi a doua ediţie a concursului "Megastar". Emoţiile au fost copleşitoare şi criticile pe măsură. În cele din urmă s-a dovedit că noi suntem cei care alegem şi (acum cu părere de rău şi no offence) nu generaţia Ştefan Bănică Jr. în duet cu Cotabiţă (a nu se înţelege greşit, pe acesta din urmă chiar îl simpatizez). Mă bucur că favoritul meu este acum un megastar (şi să nu uit... salutări Arad! Ehei... ce amintiri mi-a trezit ediţia de azi...).
Acum, nu rămâne decât să îi urez succes în continuare lui Andrei şi... la mai mare, băi, roackăre!


PS: Mă bucur să văd că sunt atâţia rockeri în ţara asta şi că nu m-au dezamăgit! GO TEAM!! \m/

3 comentarii:

C M spunea...

Vroiam să căştige Andrei megastar-ul. Şi uite: a câştigat! Bravo lui! Chiar îmi place cum cântă ...

Grațiela spunea...

Dap :X

Evelyn spunea...

Fără supărare, dar mie nu-mi place acest baiat!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...