miercuri, mai 21, 2008

Încă o dată... libertate!

Azi ne-a dus dna dirigintă la o conferinţă "În Europa cu o alt()fel de presă", la Biblioteca Judeţeană. Interesantă a fost legătura ce s-a realizat între cele două părţi prezente, marcând realitatea imediată în materie de informaţie şi părerea celor prezenţi în legătură cu ceea ce se petrece în România.
Concluzia acestei pledoarii pare să vizeze tineretul întrucât susţine dreptul la opinie al tuturor. Acum, ideea e că... noi suntem încurajaţi să ne spunem părerea, să abuzăm de această libertate dar... oare ne ascultă, vreodată, cineva?

2 comentarii:

Valentin Smedescu spunea...

"...noi suntem încurajaţi să ne spunem părerea, să abuzăm de această libertate dar... oare ne ascultă, vreodată, cineva?"

Teodora, sa n-ai nicio indoiala: daca va faceti cunoscuta vocea, cat mai mult si cat mai puternic, NU SE POATE SA NU SE TINA CONT DE EA.
M-am bucurat mult, ieri, ca mi-ati fost "auditori" si imi pare rau ca din lipsa de timp nu v-am spus cate as fi avut sa va spun... Nu uitati ce va spune un om care are de doua ori si ceva varsta voastra si care s-a ridicat (atat cat s-a ridicat...) singur. Si eu am fost elev (la Lahovari, a doua generatie - taica-meu a fost prima, fiica-mea e a III-a). Voi traiti in libertate, o aveti, beneficiati de ea si vi se pare firesc... nici nu va imaginati ce bine e pentru voi ca n-ati fost liceeni inainte de '89... cand eram eu licean, nici nu visam la computer, internet, telefon mobil, dar mai ales nici nu putea fi vorba sa avem un dialog precum cel de ieri. Poate doar un monolog despre Ceausescu...

Cum va spunea si prof. Predescu: cititi-i pe Patapivieci si Plesu, dar zaboviti putin si cu Alexandr Soljeniţîn (macar la Arhipelagul Gulag...)

Va salut pe toti, imi sunteti dragi!
Pentru cei care nu stiu piesa trupei Taxi "Noi cu cine votam": http://www.youtube.com/watch?v=1pRqwAQaRlo
in finalul piesei, Andrei Plesu spune ceva din care fiecare intelege ce poate...

Toate bune!
Valentin Smedescu

Grațiela spunea...

Multumesc pentru incurajare! Poate intr-o zi va tine cineva cont si de ceea ce urmareste omul obisnuit! :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...