joi, mai 29, 2008

Încă o carte...

Mă vait că nu mai am timp nici să respir, aproape că orbesc fiindcă sunt neascultătoare şi nu-mi menajez ochii, dar tot nu renunţ la cartea pe care am început-o de curând. [a nu se înţelege că am timp să fac ceva :))] Oricum, este vorba de o carte pe care am cumpărat-o mai mult pentru autor [citisem "Aberaţii de bun simţ" care mi-a plăcut mult] şi din fericire, nu am fost dezamăgită. Poate cu altă ocazie voi spune şi câteva cuvinte despre aceasta care, efectiv mă răscoleşte prin realismul său [să nu uităm că şi eu sunt o "scriitoare" surdă ce încearcă să transforme nimic vieţii sale în ceva...]. Cu alte cuvinte, aviz amatorilor de jurnale : Sorin Stoica - "O limbă comună"

"Toate astea sunt expresia durerii în fund faţă de celălalt, a indiferenţei faţă de celălalt, pe care încep să o simt şi de care încerc totuşi să scap. Neutralitate, detaşare, adică să ţi se rupă-n paişpe."

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...