sâmbătă, mai 17, 2008

Orice sfârşit e un nou început!

Nu ştiu de ce mă tem mereu când ceva ia sfârşit... Parcă îmi plăceau lucrurile noi: haine noi, amici noi, locuri noi... dar nu cred că îmi place şi o viaţă nouă, chiar dacă în permanenţă fug de cea pe care o am.
E 3:32 şi se presupune că eu ar trebui să mă trezesc peste jumătate de oră să plec la Bucureşti... dar cred că voi rămâne trează pentru încă o jumătate de oră...
Noutatea asta mă doboară. Nu sunt eu... acum trebuie să zâmbesc deşi am văzut cum în faţa mea a murit o speranţă. Un sfârşit de vis, înseamnă un început de realitate... cred că se va aplica în curând şi pentru mine, fiindcă am revenit printre pământeni (cu părere de rău).


Ce pot face, decât să... mor definitiv, pentru a mă putea naşte a doua oară!

3 comentarii:

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Stii piesa "Un sfarsit e un inceput", a formatiei Celelalte Cuvinte?

Evelyn spunea...

Ador melodia asta!:X

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Excelent, muzica unei generatii trecute penetreaza constiintele tinerilor de azi!

(A propos, e o generatie mai trecuta decat mine... :P... Eu eram a IXa cand au scos penultimul album... si piesa asta e de pe primele...)

LBP

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...