sâmbătă, iunie 07, 2008

Bla bla bla...


Peşti, fete, băieţi pe apă, pescari, iar peşti, uuu... uite şi un diavol, mamă rea, teme, motive, simboluri... da! În sfârşit am realizat că...
... mă plictisesc!

De ce mă plictisesc? Fiindcă mă străduiesc să fac ceva bine şi nu îmi iese. Ştiu ştiu... trebuie să încerc mai mult dar pur şi simplu sunt antitalent.

Să revenim la oile noastre... Mai e atât de puţin până la vacanţă... Am descoperit nişte cărţi superbe de filozofie, psihologie şi astrologie la biblioteca judeţeană... Nu mai pot aştepta până vine vacanţa să le studiez... :X De-abia aştept!!!!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...